Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Kadanza - Online design & brand management
Opdrachtgever:
Kandesign
Bureau:
Kandesign
Datum eerste publicatie:
18/03/2011
url:
http://www.kadanza.com
Categorie:
Innovation

Credits

Concept:
Hans Kan, Marc Kan, Nico Potvin en Frederik Wollants
Art Direction / Design:
Hans Kan, Nico Potvin en Frederik Wollants
Interaction Design:
Hans Kan, Nico Potvin en Gert Boers
Technische realisatie:
Marc Kan, Nico Potvin, Gert Boers en Gerry Uytdenhouwen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Kadanza is een platform voor online design & huisstijlmanagement waarmee men communicatiemateriaal kan creëren, publiceren en beheren. De combinatie van gebruiksvriendelijke en intelligente templates, een krachtige grafische bibliotheek en aanpasbare workflows zorgt ervoor dat communicatiemateriaal altijd aan de spelregels van de huisstijl voldoet. Kadanza is klaar om naar tablet te publiceren.
Voor/over product of dienst
Kadanza werd ontwikkeld door Kandesign, een Antwerps ontwerpbureau gespecialiseerd in branding, corporate identity, apps & interaction design. Het ligt in het verlengde van hun dienstverlening en biedt hun klanten een stevige tools om hun huisstijl en communicatiemateriaal duurzaam verder te ontwikkelen en te beheren.
Doelgroep(en)
Bedrijven en organisaties die nood hebben aan een eenvoudig en kostenbesparend platform voor de creatie & het beheer van crossmedia communicatiemateriaal. Kadanza kan ingezet worden voor divers klein drukwerk, brochures, newsletters, advertising, signalisatieprogramma's (klassiek en digitaal) en mobile publishing.