Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De Vakantie Stress Test
Opdrachtgever:
D-Reizen
Bureau:
Fitzroy Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/07/2011
url:
http://www.bright.nl/toe-aan-vakantie
Categorie:
Website
Game
Innovation
Online Campagne

Credits

Concept:
Merlijn Vliet, Wouter Vanhaeren, Jur Baart
Art Direction / Design:
Merlijn Vliet, Wouter Vanhaeren
Copy / Redactie:
Merlijn Vliet, Wouter Vanhaeren
Interaction Design:
Merlijn Vliet, Wouter Vanhaeren, Jur Baart
Technische realisatie:
De Monsters
Account:
Nazli Parlayan
Verantwoordelijk bij klant:
Dax Denneboom, Maarten Sinnecker


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
De D-reizen Vakantiestresstest is een online (zelf)test, die je stressniveau test en advies geeft hoeveel vakantiedagen je nodig hebt om helemaal tot rust te komen.
Je krijgt een aantal herkenbare reis- gerelateerde objecten te zien en moet deze benoemen. De test is gebaseerd op spraakherkenning-technologie.
Op basis van trilling, tempo en volume wordt je stem geanalyseerd en krijg je advies over hoe hard je aan vakantie toe bent. De activatie kon gedeeld worden via Twitter, Hyves en Facebook.
De Vakantiestresstest was onderdeel van ‘de Vakantieverdubbelaar’; een campagne waarbij vakantieboekers iedere dag kans maakten op een verdubbeling van het aantal geboekte dagen.
 
De site werd onlangs bekroond door The FWA als Site of The Day.
Voor/over product of dienst
D Reizen biedt een breed assortiment aan reizen en advies op gebied van reizen. De online activatie “Vakantiestresstest’ is onderdeel van een grotere campagne van D-Reizen ‘ de Vakantieverdubbelaar’.
De Vakantieverdubbelaar is een campagne waarbij vakantieboekers iedere dag kans maken op een verdubbeling van het aantal dagen die ze boeken. De uitslag van de online stress-test is gekoppeld aan deze verdubbelaar.
Doelgroep(en)
De Nederlandse vakantieganger die online boekt.


Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
De D-reizen Vakantiestresstest is een online (zelf)test, die je stressniveau test en advies geeft hoeveel vakantiedagen je nodig hebt om helemaal tot rust te komen.
Je krijgt een aantal herkenbare reis- gerelateerde objecten te zien en moet deze benoemen. De test is gebaseerd op spraakherkenning-technologie.
Op basis van trilling, tempo en volume wordt je stem geanalyseerd en krijg je advies over hoe hard je aan vakantie toe bent. De activatie kon gedeeld worden via Twitter, Hyves en Facebook.
De Vakantiestresstest was onderdeel van ‘de Vakantieverdubbelaar’; een campagne waarbij vakantieboekers iedere dag kans maakten op een verdubbeling van het aantal geboekte dagen.
 
De site werd onlangs bekroond door The FWA als Site of The Day.
Voor/over product of dienst
D Reizen biedt een breed assortiment aan reizen en advies op gebied van reizen. De online activatie “Vakantiestresstest’ is onderdeel van een grotere campagne van D-Reizen ‘ de Vakantieverdubbelaar’.
De Vakantieverdubbelaar is een campagne waarbij vakantieboekers iedere dag kans maken op een verdubbeling van het aantal dagen die ze boeken. De uitslag van de online stress-test is gekoppeld aan deze verdubbelaar.
Doelgroep(en)
De Nederlandse vakantieganger die online boekt.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
De D-reizen Vakantiestresstest is een online (zelf)test, die je stressniveau test en advies geeft hoeveel vakantiedagen je nodig hebt om helemaal tot rust te komen.
Je krijgt een aantal herkenbare reis- gerelateerde objecten te zien en moet deze benoemen. De test is gebaseerd op spraakherkenning-technologie.
Op basis van trilling, tempo en volume wordt je stem geanalyseerd en krijg je advies over hoe hard je aan vakantie toe bent. De activatie kon gedeeld worden via Twitter, Hyves en Facebook.
De Vakantiestresstest was onderdeel van ‘de Vakantieverdubbelaar’; een campagne waarbij vakantieboekers iedere dag kans maakten op een verdubbeling van het aantal geboekte dagen.
 
De site werd onlangs bekroond door The FWA als Site of The Day.
Voor/over product of dienst
D Reizen biedt een breed assortiment aan reizen en advies op gebied van reizen. De online activatie “Vakantiestresstest’ is onderdeel van een grotere campagne van D-Reizen ‘ de Vakantieverdubbelaar’.
De Vakantieverdubbelaar is een campagne waarbij vakantieboekers iedere dag kans maken op een verdubbeling van het aantal dagen die ze boeken. De uitslag van de online stress-test is gekoppeld aan deze verdubbelaar.
Doelgroep(en)
De Nederlandse vakantieganger die online boekt.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De D-reizen Vakantiestresstest is een online (zelf)test, die je stressniveau test en advies geeft hoeveel vakantiedagen je nodig hebt om helemaal tot rust te komen.
Je krijgt een aantal herkenbare reis- gerelateerde objecten te zien en moet deze benoemen. De test is gebaseerd op spraakherkenning-technologie.
Op basis van trilling, tempo en volume wordt je stem geanalyseerd en krijg je advies over hoe hard je aan vakantie toe bent. De activatie kon gedeeld worden via Twitter, Hyves en Facebook.
De Vakantiestresstest was onderdeel van ‘de Vakantieverdubbelaar’; een campagne waarbij vakantieboekers iedere dag kans maakten op een verdubbeling van het aantal geboekte dagen.
 
De site werd onlangs bekroond door The FWA als Site of The Day.
Voor/over product of dienst
D Reizen biedt een breed assortiment aan reizen en advies op gebied van reizen. De online activatie “Vakantiestresstest’ is onderdeel van een grotere campagne van D-Reizen ‘ de Vakantieverdubbelaar’.
De Vakantieverdubbelaar is een campagne waarbij vakantieboekers iedere dag kans maken op een verdubbeling van het aantal dagen die ze boeken. De uitslag van de online stress-test is gekoppeld aan deze verdubbelaar.
Doelgroep(en)
De Nederlandse vakantieganger die online boekt.