Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Huizenkijker
Opdrachtgever:
ABN AMRO
Bureau:
Selmore Lynx
Datum eerste publicatie:
16/06/2011
url:
http://www.prijsinzendingen.nl/huizenkijker/
Categorie:
Mobile
Innovation

Credits

Concept:
Peter van Driel, Marcel Vosse
Art Direction / Design:
Peter van Driel, Gabor de Man
Copy / Redactie:
Miranda Bijl
Interaction Design:
Selmore Lynx, Mobile Company
Technische realisatie:
Mobile Company
Account:
Gert Jan Guldemond, Rosanne de Jong
Verantwoordelijk bij klant:
Jorden Lentze, Sabine Schmidt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Een huis kopen doe je niet ‘eventjes’. Voordat een huis gekocht wordt gaan er soms wel maanden of zelfs jaren overheen. In die oriëntatiefase wil ABN AMRO ook top of mind zijn bij haar doelgroep. Daarom ontwikkelden we de Huizenkijker. Een app die ervoor zorgt dat je tijdens het bekijken van een huis de juiste vragen stelt en al je bevindingen overzichtelijk kunt bewaren.
 
De Huizenkijker heeft een aantal handige features, die je kunt gebruiken als je een huis bekijkt. Zo is er een kompas om te zien waar en wanneer er zon in de tuin is en een woordenboek waar de meest voorkomende makelaars termen in worden uitgelegd. Van elk huis wat je bezichtigt maak je een overzichtelijk dossier wat je later nog eens kunt bekijken. De Huizenkijker wordt telkens geupdate zodat de informatie past bij de behoefte van de klant. Versie 2.0 komt binnenkort uit. 
 
Met de app biedt ABN AMRO huizenkopers een relevante, waardevolle tool waarmee ze meer bekendheid verwerft als deskundige hypotheek verstrekker.
 
Download hier de app: http://itunes.apple.com/nl/app/Huizenkijker/id439660961?mt=8
Voor/over product of dienst
ABN AMRO straalt kennis van zaken uit en staat bekend als een betrouwbare bank. Bij deze gedegen uitstraling past een product wat haar doelgroep helpt zonder schreeuwerig te zijn. Wat ervoor zorgt dat haar kennis wordt gedeeld als de doelgroep daar behoefte aan heeft.
Doelgroep(en)
Iedereen die van plan is een huis te kopen of zich oriënteert op de huizenmarkt.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Een huis kopen doe je niet ‘eventjes’. Voordat een huis gekocht wordt gaan er soms wel maanden of zelfs jaren overheen. In die oriëntatiefase wil ABN AMRO ook top of mind zijn bij haar doelgroep. Daarom ontwikkelden we de Huizenkijker. Een app die ervoor zorgt dat je tijdens het bekijken van een huis de juiste vragen stelt en al je bevindingen overzichtelijk kunt bewaren.
 
De Huizenkijker heeft een aantal handige features, die je kunt gebruiken als je een huis bekijkt. Zo is er een kompas om te zien waar en wanneer er zon in de tuin is en een woordenboek waar de meest voorkomende makelaars termen in worden uitgelegd. Van elk huis wat je bezichtigt maak je een overzichtelijk dossier wat je later nog eens kunt bekijken. De Huizenkijker wordt telkens geupdate zodat de informatie past bij de behoefte van de klant. Versie 2.0 komt binnenkort uit. 
 
Met de app biedt ABN AMRO huizenkopers een relevante, waardevolle tool waarmee ze meer bekendheid verwerft als deskundige hypotheek verstrekker.
 
Download hier de app: http://itunes.apple.com/nl/app/Huizenkijker/id439660961?mt=8
Voor/over product of dienst
ABN AMRO straalt kennis van zaken uit en staat bekend als een betrouwbare bank. Bij deze gedegen uitstraling past een product wat haar doelgroep helpt zonder schreeuwerig te zijn. Wat ervoor zorgt dat haar kennis wordt gedeeld als de doelgroep daar behoefte aan heeft.
Doelgroep(en)
Iedereen die van plan is een huis te kopen of zich oriënteert op de huizenmarkt.