Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Dan moet je naar Randstad Student
Opdrachtgever:
Randstad
Bureau:
Publicis
Datum eerste publicatie:
08/12/2011
url:
http://www.randstadstudent.nl
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Marcel Hartog, Jeroen van Zwam, Billy Witbraad, Vanessa Burgmans
Art Direction / Design:
Jeroen van Zwam, Billy Witbraad
Copy / Redactie:
Marcel Hartog, Vanessa Burgmans, Rosanne van Oort
Interaction Design:
Joost Olsthoorn
Technische realisatie:
Brannie Agterhof, Francisco Rodriguez
Account:
Gwen Hanrath, Martine de Kock, Romee Houben
Verantwoordelijk bij klant:
Dani


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Randstad is gestart met een nieuwe doelgroeppropositie: Randstad Student. Een crossmediale introductiecampagne moest bekendheid creëren bij studenten en hen activeren Randstadstudent.nl te bezoeken en zich in te schrijven.
Voor/over product of dienst
Randstad Student
Randstad Student is een nieuw label binnen Randstad Nederland, eind augustus 2011 gelanceerd. Het richt zich op het uitzenden van studenten in verschillende soorten bijbanen, die passen bij de veranderende behoeften gedurende hun studie. Naast een inkomstenbron op de korte termijn worden studenten zo actief voorbereid op een vliegende carrièrestart.
Aanbod
Randstad Student biedt drie soorten bijbanen aan:
snel bijverdienen: losse klussen zonder vaste werkgever
vaste bijbanen: vaste inkomsten, goed te combineren naast de studie
cv bouwen: studiegerelateerde bijbanen waarmee  je ervaring opdoet of specifieke competenties ontwikkelt
Doelgroep(en)
HBO en WO studenten van het eerste  tot en met het laatste studiejaar (+/- 18-25 jaar).