Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
DHL WeTransfer
Opdrachtgever:
DHL Express
Bureau:
Proximity Amsterdam & FHV BBDO
Datum eerste publicatie:
22/12/2011
url:
https://proximitydhl.wetransfer.com/
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Martin Cornelissen, Mark Muller, Bas de Graaf
Art Direction / Design:
Martin Cornelissen, Bas de Graaf
Copy / Redactie:
Mark Muller
Account:
Maartje van Beek
Verantwoordelijk bij klant:
St


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
DHL Express is wereldwijd marktleider in internationale pakketverzending.
Met de steeds verdergaande digitalisering zou je kunnen denken dat het verzenden van fysieke pakketten minder belangrijk wordt. Maar niets is minder waar. DHL kiest het ultieme moment om de doelgroep te prikkelen met de meerwaarde van pakketverzending. Het moment dat mensen grote digitale bestanden verzenden via WeTransfer.
Een branded wallpaper toont uitgeprinte digitale foto's die kennelijk fysiek bezorgd zijn. Met daarbij de tekst 'Anything WeTransfer can't transfer, we simply deliver'. Een prikkelende boodschap: hoe groot een digitaal bestand ook is, er gaat toch niets boven het fysieke voorwerp zelf.
Voor/over product of dienst
DHL Express is onderdeel van Deutsche Post DHL, de grootste logistieke dienstverlener ter wereld. DHL biedt geïntegreerde diensten en maatoplossingen voor het beheer en het vervoer van brieven, goederen en gegevens.
Doelgroep(en)
MKB Nederland