Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Hunkem
Opdrachtgever:
Hunkem
Bureau:
Mobile Strategy B.V.
Datum eerste publicatie:
01/02/2012
url:
http://www.mobilestrategy.nl/cases.html
Categorie:
Mobile

Credits

Concept:
Nishant Dogra
Art Direction / Design:
Alex Broekhuizen
Copy / Redactie:
Nishant Dogra
Interaction Design:
Nishant Dogra
Technische realisatie:
Nishant Dogra
Account:
Nishant Dogra
Verantwoordelijk bij klant:
Nishant Dogra


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Mobile Strategy heeft in opdracht van Hunkemöller International een unieke mobiele Membercard applicatie gerealiseerd. Hunkemöller is de eerste retail organisatie in de Benelux met een volledig mobile loyalty card app! Klanten kunnen direct met de smartphone (iPhone&Android) punten sparen, de spaaroverzicht bekijken, punten verzilveren en toegang krijgen tot exclusieve mobile coupons. Hunkemöller heeft voor een groot aantal filialen speciale scanners aangeschaft om de mobiele membercard te scannen. Tevens bevat de applicatie een mobiele shop om direct producten te bekijken en te bestellen, een digitale magazine, store locator en social media.
Voor/over product of dienst
Voor de ruim 1 miljoen membercard houders van de Hunkemöller is het nu niet meer noodzakelijk om de plastic loyatly pasje te dragen! Met de Hunkemöller app hoef je maar een keer in te loggen en heb je je membercard altijd bij de hand. Hunkemöller is de eerste retailer met een mobiele membercard. Wij hopen dat meer retailers zullen kiezen voor een mobiele loyalty pasje om het (overbodig) gebruik van plastic pasjes te verminderen.
Doelgroep(en)
Vrouwen, in de leeftijdscategorie van 18-45 jaar met een smartphone en/of tablet.