Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vind ik leuk
Opdrachtgever:
Hi (KPN)
Bureau:
Red Urban & FHV BBDO
Datum eerste publicatie:
29/03/2011
url:
http://www.vriendendelenalles.nl
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Mark Muller, Jelle Kolleman, Corinne Genestay
Art Direction / Design:
Emilio de Haan, Rogier de Bruin, Wouter Vanhaeren
Copy / Redactie:
Merlijn van Vliet
Interaction Design:
Kees van Dorp
Account:
Sanne van der Bie, Marc Elbers, Elwira Stuur, Maryse van de Velde
Verantwoordelijk bij klant:
Yvonne Prins, Dave Frauenfelder, Steffen Rieter


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
In de ‘Vind ik leuk’ campagne staat mobiel internet van Hi centraal.

Hi is de enige telecomprovider die echt snapt wat mobiel internet betekent voor jongeren. Het is onmisbaar, omdat jongeren altijd in contact willen staan met hun vrienden en alles willen delen.

Net als het leven van jongeren draait de campagne helemaal om Facebook. We laten zien dat vrienden echt alles delen en altijd direct reageren. Het is de eerste 100% geïntegreerde Facebook campagne waarbij Facebookposts in alle middelen het verhaal vertellen.

Met succes: de commerciële doelstellingen, activatie doelstellingen en merk doelstellingen werden ruimschoots overtroffen!

Vind ik leuk!
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. Hi laat zich niet tegenhouden door de conventies in de markt en biedt unieke diensten, speciaal afgestemd op de doelgroep. Door haar manier van communiceren is Hi het enige telecommerk geworden dat echt dicht bij jongeren staat.
Doelgroep(en)
Jongvolwassenen, 18-24, die altijd en overal in contact staan met hun vrienden.