Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Pepsi Music Machine
Opdrachtgever:
Pepsi (PepsiCo)
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
12/09/2011
url:
http://actie.pepsi.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Jelle Kolleman, Eric Woning
Art Direction / Design:
Demian LaVigne, Alex Constantinou
Copy / Redactie:
Desmond Lissone
Interaction Design:
Kees van Dorp, Dennis de Grauw
Technische realisatie:
Hendrik-Jan Megens, Max Remkes
Account:
Sven Vening, Michael Willems, Niels van Esch
Verantwoordelijk bij klant:
Manon Daggers, Kim Potters, Sylvia Huibers, Barbara Balm, Maarten Valk


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
In de campagne ‘Refresh the Remix’ geeft Pepsi jongeren de mogelijkheid om met de Pepsi Music Machine zelf een Dance-track te maken.Hiervoor hebben we samengewerkt met de bekende DJ Ricky Rivaro. Zijn versie van Negrocan’s klassieker “Cada Vez” kon door de deelnemers met de Pepsi Music Machine eenvoudig geremixt worden.Iedere dag werd er onder de deelnemers een iPod Touch verloot en de beste 10 inzendingen kregen een professionele Music Production Workshop bij SAE Institute.
Voor/over product of dienst
Het merk Pepsi staat voor “Stimulating”, “Always Surprising” en “Fun”. Vanuit deze gedachte heeft zij al jarenlang een relatie met muziek. Tel daarbij op de tagline “Refresh your World” en het is eigenlijk niet meer dan logisch dat we een remixtool maakten.
Doelgroep(en)
Jongeren tussen de 16 en 21.Zij zijn hedonistisch, op zoek naar instant fun, open voor nieuwe dingen, energiek, superconnected en sociaal.