Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Sizz digital goodiebag
Opdrachtgever:
Sizz
Bureau:
BSUR Agency
Datum eerste publicatie:
26/01/2012
Categorie:
Mobile

Credits

Concept:
Remy Kurpershoek (Creative Supervisor), Janna Stolp (creatie), Simon van Gorkum (creatie) en Marieke Dekker (strategie)
Technische realisatie:
Lukkien
Account:
Charlotte Rijkenberg en Eline de Roo
Verantwoordelijk bij klant:
Lorena Zinkhann, Frank Meijer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
"BSUR positioneerde Sizz als tech savvy, trendy provider die vrouwen via hun smartphone prikkelt en inspireert met de laatste nieuwtjes. Als kick-off voor deze positionering kwam Sizz met een primeur tijdens de laatste editie van de Amsterdam Fashion Week: de digital goodiebag. Bezoekers van de show van het Nederlandse ontwerpersduo Spijkers en Spijkers werden verrast met een digitale versie van de traditionele geschenktas, met daarin onder andere de Sizz app, digitale kortingsvouchers voor diverse fashion en lifestyle merken en een digitale versie van een bekend mode magazine.
Voor/over product of dienst
Sizz is een mobiele provider die zich specifiek richt op vrouwen. Sizz is een gezamenlijk merk van Vodafone en RTL.
Doelgroep(en)
De primaire doelgroep bestond uit bezoeksters van de Spijkers en Spijkers show tijdens AFW. Secundair hoopten we via free publicity tevens vrouwen te bereiken die niet bij de show aanwezig zouden zijn.