Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Regardz. The ultimate business bubble
Opdrachtgever:
Regardz
Bureau:
eFocus
Datum eerste publicatie:
19/11/2008
url:
http://www.regardz.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Freek Bijl, Pieterjan Oomen
Copy / Redactie:
Collin Hamming
Interaction Design:
Pieterjan Oomen
Technische realisatie:
Marco van Vliet, Barend van der Hout, Stefan Chorus, Mirjam Verloop, Klaas Dieleman, Ralph Meeuws
Account:
Marc-Paul Brandt
Verantwoordelijk bij klant:
Collin Hamming, Menno de Smid


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Creëer je eigen Ultimate Business Bubble. Binnen deze bubble mag je doen wat je wilt en zijn wie je wilt zijn. Bij Regardz kun je namelijk helemaal jezelf zijn.

Op basis van de propositieverandering en nieuwe huisstijl heeft Regardz eFocus gevraagd de nieuwe website te ontwikkelen, rekening houdend met de kernwaarden van Regardz: gemak, omgeving, B2B en CAYA/BAYA (come as you are / be as you are).

Het concept van de website is om bezoekers op twee totaal verschillende manieren kennis te laten maken met het aanbod van Regardz. De ene ingang is traditioneel (wat de huidige klanten gewend zijn) en de andere ingang is via de verrassende Business Bubble waarin door middel van brandingbeelden de nieuwe propositie wordt geladen.

In deze Bubble kunnen bezoekers hun ervaringen delen, de arrangementen bekijken en het aanbod op een originele manier gepresenteerd krijgen. Dit laatste is gedaan door het aanbod te filteren door middel van een spel op basis van persoonlijke interesses waarbij het onderbewustzijn wordt getriggerd. Dit wordt extra versterkt door daarnaast een synergie te creëren tussen de keuze in het spel en het live event. Doel is om mensen die bij Regardz zijn geweest, online of via een arrangement, plezierig te verrassen.
Voor/over product of dienst
Regardz is de grootste gespecialiseerde aanbieder op de zakelijke bijeenkomstenmarkt in Nederland. Onder het paraplumerk Regardz vallen drie labels; Regardz Meeting Centers, Regardz Event Centers en Regardz Hotels. Regardz biedt met zijn zeventien locaties een landelijke dekking. De missie van Regardz is om mensen zakelijk samen te brengen met een ‘bite’. Om deze missie te bereiken, hanteert Regardz spraakmakende en verrassende concepten. Of het nu een training, vergadering, evenement of een groot congres is, Regardz biedt wat nodig is om het beste uit bijeenkomsten te halen.
Doelgroep(en)
1. zakelijke groepen;
2. zakelijk individuele gast;
3. privé groepen;
4. privé individuele gast.