Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
HEMA Rube Goldberg Viral
Opdrachtgever:
HEMA
Bureau:
CCCP
Datum eerste publicatie:
01/11/2007
url:
http://www.cccp.nl/hema
Categorie:
Online Campagne
Website
Innovation

Credits

Concept:
Philip Brink (CCCP) Hugo van Woerden (CCCP)
Art Direction / Design:
Philip Brink (CCCP) Hugo van Woerden (CCCP)
Copy / Redactie:
Philip Brink (CCCP) Hugo van Woerden (CCCP)
Interaction Design:
Dimitri Michels
Technische realisatie:
Elvin Dechesne (Satama Flashfabriek) Sander Riel (Satama Flashfabriek) Jurriaan Hos (Addikt) Feike de Wit (Soundcircus Kees Kroot)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Voor/over product of dienst
De vernieuwde website van HEMA. Overzichtelijk en helder. En je kunt nu alle producten uit de winkel ook op de website kopen.
Doelgroep(en)
HEMA is er voor iedereen. De website van HEMA is er voor iedereen die beschikking heeft over internet. De viral moet dus ook aansprekend zijn voor iedereen met internetverbinding. Niet alleen jonge mensen, maar ook moeders en grootmoeders.


Case omschrijving: Website

Voor/over product of dienst
De vernieuwde website van HEMA. Overzichtelijk en helder. En je kunt nu alle producten uit de winkel ook op de website kopen.
Doelgroep(en)
HEMA is er voor iedereen. De website van HEMA is er voor iedereen die beschikking heeft over internet. De viral moet dus ook aansprekend zijn voor iedereen met internetverbinding. Niet alleen jonge mensen, maar ook moeders en grootmoeders.


Case omschrijving: Innovation

Voor/over product of dienst
De vernieuwde website van HEMA. Overzichtelijk en helder. En je kunt nu alle producten uit de winkel ook op de website kopen.
Doelgroep(en)
HEMA is er voor iedereen. De website van HEMA is er voor iedereen die beschikking heeft over internet. De viral moet dus ook aansprekend zijn voor iedereen met internetverbinding. Niet alleen jonge mensen, maar ook moeders en grootmoeders.