Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
AXE Travel Faker
Opdrachtgever:
Unilever Nederland / AXE
Bureau:
SUNTZU
Datum eerste publicatie:
22/02/2007
url:
http://download.devwin.suntzu.nl/spinawards
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Jobbert van Strien
Art Direction / Design:
Jobbert van Strien
Copy / Redactie:
Erik Vorstenbosch
Technische realisatie:
Danny de Zeeuw, Jim Atas, Kostas Kehagias, Jeroen Zwaan, Djon Kleine


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Niet op reis met AXE!
Aansluitend op de lancering van AXE Best of Summer, een zelfbruinende body lotion, heeft SUNTZU de digitale inhaker gemaakt: De AXE Travel Faker. Een e-mail module waarmee de mannelijke doelgroep van AXE zichzelf onweerstaanbaar maakt voor vrouwen, door net te doen alsof hij een dappere, eenzame reis onderneemt. Gedurende een periode van 2 weken worden er automatisch reisverslagen met vakantiekiekjes verstuurd naar een aantal van te voren opgegeven vrouwelijke e-mailadressen. De AXE gebruiker hoeft alleen maar uit zicht te blijven, en goed te smeren voor een geloofwaardig vakantiekleurtje!
Voor/over product of dienst
AXE Best of Summer, een zelfbruinende body lotion.
Doelgroep(en)
Jongens tussen 16 en 24 jaar oud