Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Rock the palace
Opdrachtgever:
Lucas Bols
Bureau:
BrandBase
Datum eerste publicatie:
04/12/2007
url:
http://www.rockthepalace.com
Categorie:
Innovation
Interactieve TV & Online Video
Online Campagne

Credits

Concept:
Gilles Heybroek Paul Alberts Marvin Pupping
Art Direction / Design:
Marvin Pupping Jurien Schipper
Interaction Design:
Peter Ernst Coolen Daniel van der Wallen
Technische realisatie:
Peter Ernst Coolen Daniel van der Wallen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
In deze interactieve commercial speelt de bezoeker de hoofdrol. De commercial bevat een unieke beltechniek die jouw boodschap realtime in de website door vertaalt. Na het invullen van je naam en 06-nummer begeef je je plots backstage, waar een manager zenuwachtig zijn artiest zoekt. Hij klapt de kleedkamerdeur met jouw naam erop open. Niets. De fans worden nu onrustig. Ineens staat hij op het podium, recht voor een morrend publiek. Hij grijpt zijn mobiel en belt je. Je fans wachten in spanning af... Luid gejuich barst los als ze je stem horen.
Voor/over product of dienst
Pisang Ambon is een exotische likeur.
Doelgroep(en)
Jongeren tussen de 18 en 25 jaar, online actief.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
In deze interactieve commercial speelt de bezoeker de hoofdrol. De commercial bevat een unieke beltechniek die jouw boodschap realtime in de website door vertaalt. Na het invullen van je naam en 06-nummer begeef je je plots backstage, waar een manager zenuwachtig zijn artiest zoekt. Hij klapt de kleedkamerdeur met jouw naam erop open. Niets. De fans worden nu onrustig. Ineens staat hij op het podium, recht voor een morrend publiek. Hij grijpt zijn mobiel en belt je. Je fans wachten in spanning af... Luid gejuich barst los als ze je stem horen.
Voor/over product of dienst
Pisang Ambon is een exotische likeur.
Doelgroep(en)
Jongeren tussen de 18 en 25 jaar, online actief.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
In deze interactieve commercial speelt de bezoeker de hoofdrol. De commercial bevat een unieke beltechniek die jouw boodschap realtime in de website door vertaalt. Na het invullen van je naam en 06-nummer begeef je je plots backstage, waar een manager zenuwachtig zijn artiest zoekt. Hij klapt de kleedkamerdeur met jouw naam erop open. Niets. De fans worden nu onrustig. Ineens staat hij op het podium, recht voor een morrend publiek. Hij grijpt zijn mobiel en belt je. Je fans wachten in spanning af... Luid gejuich barst los als ze je stem horen.
Voor/over product of dienst
Pisang Ambon is een exotische likeur.
Doelgroep(en)
Jongeren tussen de 18 en 25 jaar, online actief.