Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Lipton Disc Golf 2007
Opdrachtgever:
Unilever Nederland B.V.
Bureau:
Media Republic
Datum eerste publicatie:
25/06/2007
url:
http://liptondiscgolf.office.trilab.com/
Categorie:
Design
Content
Crossmedia

Credits

Art Direction / Design:
Teis Albers (Visual Designer); Cindy Vermeulen (Motion Graphic Designer); Gerbren Boere (Motion Graphic Designer)
Copy / Redactie:
Niels Schultz;
Interaction Design:
Domenico Lomonaco (Interaction Designer); Sander Rosenbrand (Flash Designer)
Technische realisatie:
Doeke de Steur (Commercial Director); Vincent Rump (Project Management); Juliette Verkerk (Creative Director Campaign); Sander Rosenbrand (Flash Developer); Cindy Vermeulen (Regie); Arno van Rossum (Productie); Sander van der Aa (Video Editor); Mau


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Voor/over product of dienst
Lipton Ice Tea Sparkling
Doelgroep(en)
De Lipton Ice Tea Sparkling doelgroep bestaat uit volwassenen in de leeftijd van 18-40 jaar die jong van geest zijn, en een actief leven genieten. Ze zijn gepassioneerd ten aanzien van hun werk en houden ervan om zich te begeven temidden van hun familie en vrienden.

Ze zijn zelfverzekerd, optimistisch, ze houden er een gebalanceerde levensstijl op na, zijn zeker geen health freaks, maar zijn zich terdege bewust van de consequenties van hun eetgewoonten. Ze zijn erg sociaal-georienteerd en kunnen niet zonder internet en hun mobiele telefoon om in contact te blijven met familie, vrienden, werk en het leven in het algemeen.
KARAKTERISTIEKEN:
Wat zijn de favoriete momenten in hun leven?
Actief zijn, buiten zijn, genieten van de zomerse zon, verfrissing, met vrienden zijn, fun;
Waar hebben ze een hekel aan? Stress, druk, moeheid, negativisme;
Wat wil men graag nog ondernemen? Wat meer sporten, wat meer tijd nemen voor zichzelf;
Hun credo: Zorg goed voor jezelf en geniet van een gebalanceerde levensstijl.


Case omschrijving: Content

Voor/over product of dienst
Lipton Ice Tea Sparkling
Doelgroep(en)
De Lipton Ice Tea Sparkling doelgroep bestaat uit volwassenen in de leeftijd van 18-40 jaar die jong van geest zijn, en een actief leven genieten. Ze zijn gepassioneerd ten aanzien van hun werk en houden ervan om zich te begeven temidden van hun familie en vrienden.

Ze zijn zelfverzekerd, optimistisch, ze houden er een gebalanceerde levensstijl op na, zijn zeker geen health freaks, maar zijn zich terdege bewust van de consequenties van hun eetgewoonten. Ze zijn erg sociaal-georienteerd en kunnen niet zonder internet en hun mobiele telefoon om in contact te blijven met familie, vrienden, werk en het leven in het algemeen.
KARAKTERISTIEKEN:
Wat zijn de favoriete momenten in hun leven?
Actief zijn, buiten zijn, genieten van de zomerse zon, verfrissing, met vrienden zijn, fun;
Waar hebben ze een hekel aan? Stress, druk, moeheid, negativisme;
Wat wil men graag nog ondernemen? Wat meer sporten, wat meer tijd nemen voor zichzelf;
Hun credo: Zorg goed voor jezelf en geniet van een gebalanceerde levensstijl.


Case omschrijving: Crossmedia

Voor/over product of dienst
Lipton Ice Tea Sparkling
Doelgroep(en)
De Lipton Ice Tea Sparkling doelgroep bestaat uit volwassenen in de leeftijd van 18-40 jaar die jong van geest zijn, en een actief leven genieten. Ze zijn gepassioneerd ten aanzien van hun werk en houden ervan om zich te begeven temidden van hun familie en vrienden.

Ze zijn zelfverzekerd, optimistisch, ze houden er een gebalanceerde levensstijl op na, zijn zeker geen health freaks, maar zijn zich terdege bewust van de consequenties van hun eetgewoonten. Ze zijn erg sociaal-georienteerd en kunnen niet zonder internet en hun mobiele telefoon om in contact te blijven met familie, vrienden, werk en het leven in het algemeen.
KARAKTERISTIEKEN:
Wat zijn de favoriete momenten in hun leven?
Actief zijn, buiten zijn, genieten van de zomerse zon, verfrissing, met vrienden zijn, fun;
Waar hebben ze een hekel aan? Stress, druk, moeheid, negativisme;
Wat wil men graag nog ondernemen? Wat meer sporten, wat meer tijd nemen voor zichzelf;
Hun credo: Zorg goed voor jezelf en geniet van een gebalanceerde levensstijl.