Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Geschikt/Ongeschikt geduldtest
Opdrachtgever:
Koninklijke Landmacht
Bureau:
Publicis Dialog
Datum eerste publicatie:
26/11/2007
url:
http://onzearchiefkast.nl/klok/
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Marcel Hartog, Jeroen van Zwam
Art Direction / Design:
Jeroen van Zwam, Bart ter Haar, Simone Keyzer
Copy / Redactie:
Marcel Hartog
Interaction Design:
Simone Keyzer
Technische realisatie:
Publicis / Maximum


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Je kunt kijken of je al dan niet geschikt bent voor een baan bij de Koninklijke Landmacht door middel van een digitaal testje: een banner die je geduld en zelfbeheersing op de proef stelt. De opdracht is eenvoudig (maar tegelijkertijd heel zwaar, in deze snelle internettijden): je moet een tijdje wachten voordat je de banner aan mag klikken. Zit je de aftellende klok helemaal uit (iets meer dan twee minuten), dan ben je op dit punt geschikt en word je automatisch doorgelinkt naar de site van de Landmacht. Zo niet, dan ben je ongeschikt: jammer.
Voor/over product of dienst
personeel werven
Doelgroep(en)
Jongeren 18-25 jaar