Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Aquarius hydratatie bannercampagne
Opdrachtgever:
Coca-Cola Nederland
Bureau:
NRG3
Datum eerste publicatie:
04/04/2007
url:
http://www.nrg3.nl/spinawards2007/aquarius
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Frank Schippers, Brego Keller
Art Direction / Design:
Frank Schippers, Bouke van Veen
Copy / Redactie:
Freek van de Wijdeven
Interaction Design:
Frank Schippers
Technische realisatie:
Mark Gerritzen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Hoeveel moet je drinken, voor tijdens en na het sporten? Hydratatie is een belangrijk gegeven voor een optimale prestatie. Het merendeel van de sporters drinkt te weinig. Aquarius is de hydratatie expert en informeert sporters over het belang van hydratatie en biedt hen een handige tool om te testen of zij genoeg drinken voor het sporten. De tool is de basis geweest voor de campagne rondom de nieuwe website. Via een interactieve banner werd de eerste stap van de hydratatie test richting de doelgroep gecommuniceerd.
Voor/over product of dienst
Aquarius is de sportdrank die zorgt voor een optimale hydratatie.
Doelgroep(en)
primair: Sportende mannen van 20-35 jaar oud
secundair: sportend Nederland