Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
L.A.A.F.
Opdrachtgever:
Consument & Veiligheid
Bureau:
Selmore
Datum eerste publicatie:
02/12/2007
url:
http://www.laaf.info
Categorie:
Content
Online Campagne

Credits

Concept:
Diederick Hillenius, Poppe van Pelt
Art Direction / Design:
Diederick Hillenius
Copy / Redactie:
Poppe van Pelt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Voor/over product of dienst
Stichting Consument en Veiligheid werkt aan het verbeteren van de veiligheid. In het bijzonder aan het voorkomen van ongelukken thuis, in de woonomgeving en op het werk. In dat kader start de stichting jaarlijks een vuurwerk voorlichtingscampagne. Dit jaar lag daarbij de nadruk op de moeilijkheidsgraad van het veilig afsteken van siervuurwerk. De doelgroep is daarbij gedefinieerd als mannen tussen de 13 en 40 jaar met focus op jongens tussen 15 en 19 jaar.
Doelgroep(en)
Mannen/jongens tussen de 13 en 40 jaar. Focus ligt op jongeren tussen 15-19 (79% van de slachtoffers is man).


Case omschrijving: Online Campagne

Voor/over product of dienst
Stichting Consument en Veiligheid werkt aan het verbeteren van de veiligheid. In het bijzonder aan het voorkomen van ongelukken thuis, in de woonomgeving en op het werk. In dat kader start de stichting jaarlijks een vuurwerk voorlichtingscampagne. Dit jaar lag daarbij de nadruk op de moeilijkheidsgraad van het veilig afsteken van siervuurwerk. De doelgroep is daarbij gedefinieerd als mannen tussen de 13 en 40 jaar met focus op jongens tussen 15 en 19 jaar.
Doelgroep(en)
Mannen/jongens tussen de 13 en 40 jaar. Focus ligt op jongeren tussen 15-19 (79% van de slachtoffers is man).