Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
'Het Leukste Gat van Nederland'
Opdrachtgever:
Bel Nederland
Bureau:
Mangrove BV
Datum eerste publicatie:
05/03/2007
url:
http://www.hetleukstegatvannederland.nl/
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Robert Leefmans Joris Bak Roel Schiefelbusch Jochem Rotteveel (Winkelman en van Hessen)
Art Direction / Design:
Marleen van den Brand Ian Benschop
Copy / Redactie:
Joris Bak Jochem Rotteveel (Winkelman en van Hessen)
Interaction Design:
Marleen van den Brand Ruben Bos
Technische realisatie:
Rool Paap Joris Verbogt Ruben Bos


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Voor/over product of dienst
Leerdammer presenteert zich sinds 1977 als de lekkerste kaas tussen de gaten. Om het merk Leerdammer bij een brede doelgroep extra onder de aandacht te brengen is een online marketingcampagne gerealiseerd in de vorm van een landelijke verkiezing. Een belangrijk deel van de campagne bestond uit een virale online campagne, daarnaast werd de consument op televisie en in de supermarkten met de campagne geconfronteerd. In het 3 maanden durend multimediaal spektakel stond een vraag centraal: welk dorp wordt Het Leukste Gat van Nederland 2007?
Doelgroep(en)
Consumenten 15 t/m 65