Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Ikwilmijnesprixboek.nu
Opdrachtgever:
Stichting DM- en SP-prijzen (Esprix)
Bureau:
Rapp Collins
Datum eerste publicatie:
09/05/2007
url:
http://www.campaigncheck.com/geintegreerdesprixboek/
Categorie:
Interactieve TV & Online Video
Crossmedia
Website

Credits

Concept:
Robin Pas, Harm van de Kuil, Ramelan Sadjid, Ralf van Wieringen
Art Direction / Design:
Robin Pas, Ramelan Sadjid, Nikaj Gouwerok, Ingrid van der Sleen, Jan Hoving
Copy / Redactie:
Harm van de Kuil, Ralf van Wieringen
Interaction Design:
Robin Pas, Nick Berjoan
Technische realisatie:
Nick Berjoan


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Al jaren is er geen Esprixboek meer verschenen. En dus werd het tijd om het beste uit Nederlandse direct-, actiemarketing en salepromotion campagnes weer eens te bundelen. En wel op een unieke manier: ieder zijn eigen persoonlijke Esprixboek!

Tijdens de Esprixuitreiking in mei 2007 werd op het podium de campagne afgetrapt. Daarna volgde een PR offensief met advertenties in de vakbladen, een banner campagne, e-mailing, gepersonaliseerde DM, guerrilla en wildplakken (tot aan Cannes). Alles werd in het werk gezet om vakgenoten aan te sporen via www.ikwilmijnesprixboek.nu zelf hun eigen exemplaar in elkaar zetten.

Op deze site staan twee jonge creatieven (Rammie en Ralf) 24/7 klaar. Samen met hen kan vervolgens de kleur, typo, voorwoord en de kaft van het boek worden bepaald. Zo wordt voor het eerst in de geschiedenis van de DM (en zelfs de reclame) een uniek en 100% persoonlijk naslagwerk in elkaar gezet.
Voor/over product of dienst
Het lexicon van een Nederlandse marketingvakvereniging wordt nieuw leven ingeblazen.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Al jaren is er geen Esprixboek meer verschenen. En dus werd het tijd om het beste uit Nederlandse direct-, actiemarketing en salepromotion campagnes weer eens te bundelen. En wel op een unieke manier: ieder zijn eigen persoonlijke Esprixboek!

Tijdens de Esprixuitreiking in mei 2007 werd op het podium de campagne afgetrapt. Daarna volgde een PR offensief met advertenties in de vakbladen, een banner campagne, e-mailing, gepersonaliseerde DM, guerrilla en wildplakken (tot aan Cannes). Alles werd in het werk gezet om vakgenoten aan te sporen via www.ikwilmijnesprixboek.nu zelf hun eigen exemplaar in elkaar zetten.

Op deze site staan twee jonge creatieven (Rammie en Ralf) 24/7 klaar. Samen met hen kan vervolgens de kleur, typo, voorwoord en de kaft van het boek worden bepaald. Zo wordt voor het eerst in de geschiedenis van de DM (en zelfs de reclame) een uniek en 100% persoonlijk naslagwerk in elkaar gezet.
Voor/over product of dienst
Het lexicon van een Nederlandse marketingvakvereniging wordt nieuw leven ingeblazen.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Al jaren is er geen Esprixboek meer verschenen. En dus werd het tijd om het beste uit Nederlandse direct-, actiemarketing en salepromotion campagnes weer eens te bundelen. En wel op een unieke manier: ieder zijn eigen persoonlijke Esprixboek!

Tijdens de Esprixuitreiking in mei 2007 werd op het podium de campagne afgetrapt. Daarna volgde een PR offensief met advertenties in de vakbladen, een banner campagne, e-mailing, gepersonaliseerde DM, guerrilla en wildplakken (tot aan Cannes). Alles werd in het werk gezet om vakgenoten aan te sporen via www.ikwilmijnesprixboek.nu zelf hun eigen exemplaar in elkaar zetten.

Op deze site staan twee jonge creatieven (Rammie en Ralf) 24/7 klaar. Samen met hen kan vervolgens de kleur, typo, voorwoord en de kaft van het boek worden bepaald. Zo wordt voor het eerst in de geschiedenis van de DM (en zelfs de reclame) een uniek en 100% persoonlijk naslagwerk in elkaar gezet.
Voor/over product of dienst
Het lexicon van een Nederlandse marketingvakvereniging wordt nieuw leven ingeblazen.