Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Waar is Mieke telkamp
Opdrachtgever:
Friday Amsterdam
Bureau:
Friday Amsterdam & Bloody Minded
Datum eerste publicatie:
17/09/2007
url:
http://www.waarismieketelkamp.nl
Categorie:
Crossmedia
Media-Inzet

Credits

Concept:
Paul Sijtsma, Raymond Oostveen, Tobias Ebbinge, Willem Schungel, David Kokke, Jaco Peeringa
Art Direction / Design:
David kokke, Raymond Oostveen
Copy / Redactie:
Paul Sijtsma, Tobias Ebbinge
Interaction Design:
Willem Schungel
Technische realisatie:
Tim Flapper


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Actie om de verdwenen gewaande Nederlandse ster Mieke Telkamp te vinden. Middels zo eenvoudig mogelijke middelen zo veel mogelijke publiciteit voor de actie genereren. De actie bestond uit een bewust eenvoudig gehouden website, gratis 'advertenties' in supermarkten, t-shirts en een persbericht.
Het concept vormde zich vrijwel als vanzelf: De Nederlandse ster die bekend is van de hit 'waarheen, waarvoor' wordt zelf teruggevonden met een zoektocht onder de noemer 'Waar is Mieke Telkamp?'
Voor/over product of dienst
De actie is opgezet om het kunnen van het nieuwe buro voor consumenten- en media-activatie Friday Amsterdam te laten zien.
Doelgroep(en)
1) de Nederlandse media
2) potentiele opdrachtgevers voor het buro
3) het Nederlandse publiek


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Actie om de verdwenen gewaande Nederlandse ster Mieke Telkamp te vinden. Middels zo eenvoudig mogelijke middelen zo veel mogelijke publiciteit voor de actie genereren. De actie bestond uit een bewust eenvoudig gehouden website, gratis 'advertenties' in supermarkten, t-shirts en een persbericht.
Het concept vormde zich vrijwel als vanzelf: De Nederlandse ster die bekend is van de hit 'waarheen, waarvoor' wordt zelf teruggevonden met een zoektocht onder de noemer 'Waar is Mieke Telkamp?'
Voor/over product of dienst
De actie is opgezet om het kunnen van het nieuwe buro voor consumenten- en media-activatie Friday Amsterdam te laten zien.
Doelgroep(en)
1) de Nederlandse media
2) potentiele opdrachtgevers voor het buro
3) het Nederlandse publiek