Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Malibu Flip-Flop campagne
Opdrachtgever:
Pernod Ricard Nederland
Bureau:
epidemie
Datum eerste publicatie:
06/12/2007
url:
http://www.malibu.nl
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Michiel Klein Schiphorst, Leon Stedehouder
Art Direction / Design:
Michiel Klein Schiphorst, Danny Bakker, Jordi Spruijt
Copy / Redactie:
Leon Stedehouder, Robin Meekel
Interaction Design:
Michiel Klein Schiphorst, Dirk Bertels (Louter), Sander Lammers
Technische realisatie:
Kathy Rider, Sander Lammers, Dirk Bertels (Louter), Online producer: Nanda Haverkort


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
In een periode waarin het donker, koud en nat is, kan Nederland wel wat 'positive vibes' gebruiken. Malibu begrijpt dat en maakt deze winter het zomerse gevoel los dat iedereen kent van de zonnige caribbean. Teenslippers of Flip-Flops, zoals we ze voortaan noemen, staan symbool voor het ultieme Malibu gevoel. Door middel van een speciale website kan men eigen Flip-Flops ontwerpen en winnen. De 5 mooiste designs worden daadwerkelijk in productie genomen. Laat de zomer maar komen!
Voor/over product of dienst
Malibu is de enige echte caribbean kokoslikeur op basis van rum.
Doelgroep(en)
Doelgroep: Identity seekers, jongvolwassenen in de leeftijd 18 tot 24 jaar.