Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Lipton 3D Hole in One Game
Opdrachtgever:
Unilever Nederland B.V.
Bureau:
Media Republic i.s.m. Little Chicken Game Company
Datum eerste publicatie:
11/07/2007
url:
http://liptondiscgolf.office.trilab.com/game/
Categorie:
Game

Credits

Concept:
Yannis Bolman (Concept) <br> Vincent Rump (Strategie/Media Republic)<br> Michiel Sala (Strategie)<br> Tomas Sala (Concept)<br> Juliette Verkerk (Strategie/Media Republic)
Art Direction / Design:
Yannis Bolman<br> Tomas Sala
Copy / Redactie:
Tess de Boer<br> Tomas Sala
Interaction Design:
Tomas Sala<br> Senne de Jong


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Voor/over product of dienst
Lipton Ice Tea Sparkling
Doelgroep(en)
De doelgroep voor de geintegreerde Lipton Disc Golf campagne bestaat uit volwassenen in de leeftijd van 18-40 jaar die jong van geest zijn en een actief leven genieten. Binnen deze selectie richtte de game zich in het bijzonder op het jongere gedeelte, de gaming minded jongeren tussen 18 en 30, die een rijke game-ervaring verwachten van een bekend merk als Lipton Ice Tea.