Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Randstad Virtual Reality
Opdrachtgever:
Randstad Nederland
Bureau:
DNBmedia
Datum eerste publicatie:
08/03/2007
url:
http://www.dnbmedia.com/clients/spinawards2008/
Categorie:
Innovation
Crossmedia

Credits

Concept:
Barend Raaff, Ruben Blanke, Marc Feitsma
Art Direction / Design:
Mark van der Veer, Jeroen Kramer, Mirjam Kuipers
Interaction Design:
Boudewijn Overvliet
Technische realisatie:
Paul Tondeur, Jean-Paul Koeman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Doelgroep(en)
De doelgroep van dit project betreft de doelgroep van full service HR-dienstverlener Randstad: (latent) werkzoekenden, zowel voor de korte- als de lange termijn, vast en flex en op alle opleidingsniveaus. In dit project is echter de nadruk gelegd op hoogopgeleide werkzoekenden (HBO/WO) die internet inzetten als kanaal om zich te oriënteren op de arbeidsmarkt, en niet de fysieke uitzend- en werving&selectiebureaus bezoeken.


Case omschrijving: Crossmedia

Doelgroep(en)
De doelgroep van dit project betreft de doelgroep van full service HR-dienstverlener Randstad: (latent) werkzoekenden, zowel voor de korte- als de lange termijn, vast en flex en op alle opleidingsniveaus. In dit project is echter de nadruk gelegd op hoogopgeleide werkzoekenden (HBO/WO) die internet inzetten als kanaal om zich te oriënteren op de arbeidsmarkt, en niet de fysieke uitzend- en werving&selectiebureaus bezoeken.