Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Bavaria Biertour
Opdrachtgever:
Bavaria
Bureau:
ACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
01/06/2007
url:
http://www.bavariabiertour.nl
Categorie:
Website
Design

Credits

Concept:
Mervyn
Art Direction / Design:
Pepijn
Copy / Redactie:
daan
Technische realisatie:
willem hein


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
De Bavaria Biertour biedt een virtuele rondleiding door de indrukwekkende Bavaria brouwerij in Lieshout. De microsite, die rijk is uitgevoerd met 3D en video, is bedoeld om consumenten (wereldwijd) een kijkje achter de schermen te geven van het ambachtelijke brouwproces en tegelijkertijd van het industriele en moderne karakter van de Brabantse brouwer die vanuit Lieshout voor de hele wereld bier brouwt en levert. De site laadt het mondiale en ambachtelijke karakter van het merk en werkt als teaser voor een echt bezoek aan de brouwerijen in Lieshout. De site oogst veel waardering van vakgenoten door de rijke uitvoering (volgens Adverblog overeenkomsten met Get the Glass) en tevens van het gewone publiek vanwege de eenvoudige en toegankelijke interactie.
Voor/over product of dienst
Bavaria is het familiebedrijf uit Lieshout dat inmiddels wereldwijd bekendheid geniet. De brouwerij toont het ambachtelijke en internationale karakter van dit Brabantse merk.
Doelgroep(en)
Consumenten in Nederland en buitenland (er is een nederlandse, engelse en italiaanse versie beschikbaar)


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
De Bavaria Biertour biedt een virtuele rondleiding door de indrukwekkende Bavaria brouwerij in Lieshout. De microsite, die rijk is uitgevoerd met 3D en video, is bedoeld om consumenten (wereldwijd) een kijkje achter de schermen te geven van het ambachtelijke brouwproces en tegelijkertijd van het industriele en moderne karakter van de Brabantse brouwer die vanuit Lieshout voor de hele wereld bier brouwt en levert. De site laadt het mondiale en ambachtelijke karakter van het merk en werkt als teaser voor een echt bezoek aan de brouwerijen in Lieshout. De site oogst veel waardering van vakgenoten door de rijke uitvoering (volgens Adverblog overeenkomsten met Get the Glass) en tevens van het gewone publiek vanwege de eenvoudige en toegankelijke interactie.
Voor/over product of dienst
Bavaria is het familiebedrijf uit Lieshout dat inmiddels wereldwijd bekendheid geniet. De brouwerij toont het ambachtelijke en internationale karakter van dit Brabantse merk.
Doelgroep(en)
Consumenten in Nederland en buitenland (er is een nederlandse, engelse en italiaanse versie beschikbaar)