Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Mambapoint.tv
Opdrachtgever:
NCRV
Bureau:
Brothers in Art
Datum eerste publicatie:
10/10/2007
url:
http://www.mambapoint.tv
Categorie:
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Karel van den Berg; Gijs van den Heuvel; Ronald van Proosdij; Martin Kool; Arno Drost;
Art Direction / Design:
Jurriaan Schalken
Copy / Redactie:
Evelien Bosch; Annelies de Wit; Ivan Mikulic; Hellen Kabel; Bart Grimbergen Ronald van Proosdij
Interaction Design:
Martin Kool; Roy Niels
Technische realisatie:
Martijn van Zal; Robert van Geerenstein


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Doelgroep(en)
Mambapoint.tv richt zich op drie doelgroepen: kijkers, makers en professionals.



Kijkers die op zoek zijn naar authenticiteit en zingeving, ervaringen en avontuur, inspiratie en verrassende online TV, een goed doel dat bij hen past en zichtbaarder is dan een 'anoniem gironummer' en betrouwbare informatie over onderwerpen op het gebied van internationale samenwerking en duurzame ontwikkeling.



Makers: initiatiefnemers van en deelnemers aan projecten voor internationale samenwerking en duurzame ontwikkeling die beeldmateriaal hebben, of willen maken, waarmee ze anderen uitleggen en laten zien wat ze doen,verantwoording afleggen aan donateurs/sponsoren, hun werk promoten en hun draagvlak verbreden.

Videohobbyisten, video-amateurs en (semi-) professionals die hun hobby c.q. beroep willen inzetten voor een goed doel en/of ondersteuning zoeken om de kwaliteit van hun werk te verhogen.