Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Schade Zakelijk
Opdrachtgever:
OHRA
Bureau:
Redurban
Datum eerste publicatie:
03/04/2007
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards2008/schadezakelijk/
Categorie:
Interactieve TV & Online Video
Content

Credits

Concept:
Jelle Kolleman, Robert Hagendoorn, Guido de Ridder
Art Direction / Design:
Jelle Kolleman, Guido de Ridder
Copy / Redactie:
Robert Hagendoorn
Interaction Design:
Guido de Ridder
Technische realisatie:
Kees van Dorp, Dennis de Rooij


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
OHRA benadert 450 P&O Managers met een aanbod voor een collectieve schadeverzekering. Zij werken voor grote ondernemingen. Ondernemingen die hun primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden prima op orde hebben. Een extra secundaire arbeidsvoorwaarde staat bij deze managers dus niet heel hoog op de prioriteitenlijst. OHRA wil bij deze groep toch een voet tussen de deur krijgen.



OHRA stuurt hen een brief met een USB pen. Een pen met ingebouwde memorystick dus. Op de USB pen een flashsite met een enthousiaste host die de kijker op naam, persoonlijk aanspreekt en zich introduceert als een OHRA medewerker. In een persoonlijke interactieve ervaring neemt de host de kijker mee in de voordelen van de collectieve schadeverzekeringen van OHRA. Door op een verrassende manier te spelen met de mogelijkheden van de fysieke en de digitale wereld, neemt de kijker de boodschap spelenderwijs tot zich.



Droge productinformatie verpakt in een stukje aanstekelijk entertainment, zodat het telefoontje van de OHRA account manager direct een positief begin heeft. En het werkte: 58 van 459 benaderde managers maakten direct een afspraak met een OHRA accountmanager. Deze vertegenwoordigen een potentieel van meer dan 80.000 leden/werknemers. Daarnaast gaven 25 managers aan in een later stadium nog een keer benaderd te willen worden.
Voor/over product of dienst
OHRA Collectieve Schadeverzekeringen.
Doelgroep(en)
500 P&O managers/directeuren van in Nederland gevestigde ondernemingen met meer dan 500 medewerkers.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
OHRA benadert 450 P&O Managers met een aanbod voor een collectieve schadeverzekering. Zij werken voor grote ondernemingen. Ondernemingen die hun primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden prima op orde hebben. Een extra secundaire arbeidsvoorwaarde staat bij deze managers dus niet heel hoog op de prioriteitenlijst. OHRA wil bij deze groep toch een voet tussen de deur krijgen.



OHRA stuurt hen een brief met een USB pen. Een pen met ingebouwde memorystick dus. Op de USB pen een flashsite met een enthousiaste host die de kijker op naam, persoonlijk aanspreekt en zich introduceert als een OHRA medewerker. In een persoonlijke interactieve ervaring neemt de host de kijker mee in de voordelen van de collectieve schadeverzekeringen van OHRA. Door op een verrassende manier te spelen met de mogelijkheden van de fysieke en de digitale wereld, neemt de kijker de boodschap spelenderwijs tot zich.



Droge productinformatie verpakt in een stukje aanstekelijk entertainment, zodat het telefoontje van de OHRA account manager direct een positief begin heeft. En het werkte: 58 van 459 benaderde managers maakten direct een afspraak met een OHRA accountmanager. Deze vertegenwoordigen een potentieel van meer dan 80.000 leden/werknemers. Daarnaast gaven 25 managers aan in een later stadium nog een keer benaderd te willen worden.
Voor/over product of dienst
OHRA Collectieve Schadeverzekeringen.
Doelgroep(en)
500 P&O managers/directeuren van in Nederland gevestigde ondernemingen met meer dan 500 medewerkers.