Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
AXE BomChickaWahWah
Opdrachtgever:
Unilever - AXE
Bureau:
Media Republic
Datum eerste publicatie:
01/05/2007
url:
http://bcww.projects.mediarepublic.com
Categorie:
Crossmedia
Interactieve TV & Online Video
Innovation

Credits

Concept:
Joris Kruse; Philia Beroud
Art Direction / Design:
Jannes Glas; Ralph Kuijpers
Copy / Redactie:
Niels Schultz
Interaction Design:
Laurent van Dommelen
Technische realisatie:
Doeke de Steur (Commercial Director); Sun Komen (Project Manager)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Voor/over product of dienst
Verbetering van de AXE productlijn; zowel de verpakking als de formule van AXE zijn vernieuwd.
De bus en de nieuwe (gepatenteerde) AXE formule met toegevoegd BCWW zorgen voor een verbeterd AXE effect.
Doelgroep(en)
Mannen in de leeftijd van 16-34 jaar met een accent op 16-21 jarigen. Users en non-users van AXE die bezig zijn met hun uiterlijk, vrouwen en andere belangrijke mannenzaken.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Voor/over product of dienst
Verbetering van de AXE productlijn; zowel de verpakking als de formule van AXE zijn vernieuwd.
De bus en de nieuwe (gepatenteerde) AXE formule met toegevoegd BCWW zorgen voor een verbeterd AXE effect.
Doelgroep(en)
Mannen in de leeftijd van 16-34 jaar met een accent op 16-21 jarigen. Users en non-users van AXE die bezig zijn met hun uiterlijk, vrouwen en andere belangrijke mannenzaken.


Case omschrijving: Innovation

Voor/over product of dienst
Verbetering van de AXE productlijn; zowel de verpakking als de formule van AXE zijn vernieuwd.
De bus en de nieuwe (gepatenteerde) AXE formule met toegevoegd BCWW zorgen voor een verbeterd AXE effect.
Doelgroep(en)
Mannen in de leeftijd van 16-34 jaar met een accent op 16-21 jarigen. Users en non-users van AXE die bezig zijn met hun uiterlijk, vrouwen en andere belangrijke mannenzaken.