Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Advanced Video Advertising
Opdrachtgever:
Unilever
Bureau:
Adjustables
Datum eerste publicatie:
15/10/2007
url:
http://www.adjustables.com/cas/2.wmv
Categorie:
Innovation

Credits

Concept:
Menno Biesiot, Jan van Ottele (Adjustables)
Art Direction / Design:
Vincent de Waal (Lemz)
Copy / Redactie:
niet van toepassing
Interaction Design:
Heiko Beereboom (Adjustables)
Technische realisatie:
Ferenc Nemeth, Leon van Helvoort, Dennis Bijlsma (Adjustables)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Voor/over product of dienst
Adjustables biedt een nieuw advertentiemodel voor online video: in-stream, gepersonaliseerd, interactief, real-time en meetbaar. Adjustables zet zich af tegen de pre-roll, wat eigenlijk niet meer is dan een kopie van het televisiemodel. Door de advertenties te koppelen aan de content en aan de kijker wordt hij relevanter en daardoor effectiever!
Door de advertentie pas op de PC van de kijker in de video te plaatsen wordt het mogelijk verschillende advertenties aan verschillende kijkers te tonen.
Doelgroep(en)
Man, 13-34, hoog opgeleid