Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Senseo Espresso Surprise
Opdrachtgever:
Sara Lee International, Wibo Roest, Liesbeth ten Donkelaar
Bureau:
Lost Boys
Datum eerste publicatie:
27/10/2007
url:
http://www.lostboys.nl/spinawards/
Categorie:
Media-Inzet
Crossmedia

Credits

Concept:
Melchior de Jong, Nynke de Groot, Alain Dujardin, Ellen Hooghiemstra
Art Direction / Design:
Melchior de Jong
Copy / Redactie:
Nynke de Groot
Interaction Design:
Otto Barnard
Technische realisatie:
Jeroen Houben, Tim de Kamper Account: Caspar van Doorn, Menno Buis Productie Radio: StudioL2 - Lucas Berger Regie Film: Jesse Faber (regisseur) Mediabureau: OMD en Lost Boys Illustrator: Art Associates: Pepijn Barnard


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Douwe Egberts heeft nu ook espressokoffiepads voor de Senseo® machine ontwikkeld. Deze pads werden samen met een speciaal daarvoor ontwikkelde padhouder als ‘Senseo Espresso Starter Kit’ in het late najaar 2007 op de markt gebracht. Lost Boys ontwikkelde tijdens de introductie van deze nieuwe pads een crossmediale activatiecampagne met als doel het ondersteunen van de opbouw van naamsbekendheid en het genereren van online traffic. Daarbij wilde Douwe Egberts dat de activatie bovendien zou leiden tot meer bezoek in haar Koffie & Kado winkels.
Doelgroep(en)
Mannen die al koffie maken met hun Senseo apparaat. Deze Senseo-man is tussen 30-49 jaar, modaal inkomen, niet echt een voorloper maar wel altijd op zoek naar manieren om het leven rijker en makkelijker te maken.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Douwe Egberts heeft nu ook espressokoffiepads voor de Senseo® machine ontwikkeld. Deze pads werden samen met een speciaal daarvoor ontwikkelde padhouder als ‘Senseo Espresso Starter Kit’ in het late najaar 2007 op de markt gebracht. Lost Boys ontwikkelde tijdens de introductie van deze nieuwe pads een crossmediale activatiecampagne met als doel het ondersteunen van de opbouw van naamsbekendheid en het genereren van online traffic. Daarbij wilde Douwe Egberts dat de activatie bovendien zou leiden tot meer bezoek in haar Koffie & Kado winkels.
Doelgroep(en)
Mannen die al koffie maken met hun Senseo apparaat. Deze Senseo-man is tussen 30-49 jaar, modaal inkomen, niet echt een voorloper maar wel altijd op zoek naar manieren om het leven rijker en makkelijker te maken.