Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
10 Things To Do Before You Decide
Opdrachtgever:
Christelijke Hogeschool Nederland (CHN)
Bureau:
doornvogel brand intimacy
Datum eerste publicatie:
30/07/2007
url:
http://www.10thingstodo.nl
Categorie:
Content
Crossmedia

Credits

Concept:
Everaldo van Doorn en Gordana Lucic
Art Direction / Design:
Gordana Lucis en Gerrit Dijkstra
Copy / Redactie:
Everaldo van Doorn, Tamara Luberti en Marijke Snijder
Technische realisatie:
Gerrit Dijkstra en Rutger Bakker


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Voor de open dag van de Christelijke Hogeschool Nederland (CHN) is een ludieke wervingscampagne gerealiseerd voor hun Open Dag: '10 Things To Do Before You Decide'. Hierbij waren 10 aansprekende activiteiten gekoppeld aan de 10 studierichtingen; zo werden scholieren via het item 'Capsulehotel' geattendeerd op de hotelopleiding en was het item 'Stand up comedy' de teaser voor de lerarenopleiding. Deze activiteiten konden tevens gewonnen worden bij inschrijving voor de Open Dag, met als hoofdprijs een trip naar Zuid-Afrika. Uitgangspunt voor het design van de campagne zijn de schetsjes die scholieren maken als ze zich vervelen.
Doelgroep(en)
Examenscholieren van middelbare scholen; primair in Groningen en Leeuwarden en secundair in de rest van Nederland.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Voor de open dag van de Christelijke Hogeschool Nederland (CHN) is een ludieke wervingscampagne gerealiseerd voor hun Open Dag: '10 Things To Do Before You Decide'. Hierbij waren 10 aansprekende activiteiten gekoppeld aan de 10 studierichtingen; zo werden scholieren via het item 'Capsulehotel' geattendeerd op de hotelopleiding en was het item 'Stand up comedy' de teaser voor de lerarenopleiding. Deze activiteiten konden tevens gewonnen worden bij inschrijving voor de Open Dag, met als hoofdprijs een trip naar Zuid-Afrika. Uitgangspunt voor het design van de campagne zijn de schetsjes die scholieren maken als ze zich vervelen.
Doelgroep(en)
Examenscholieren van middelbare scholen; primair in Groningen en Leeuwarden en secundair in de rest van Nederland.