Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Volkskrant Hart en Ziel
Opdrachtgever:
de Volkskrant
Bureau:
de Volkskrant en Oberon Medialab
Datum eerste publicatie:
15/09/2007
url:
http://www.hartenziel.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Peter de Greef, Richard Osinga
Art Direction / Design:
Irit Rosen
Copy / Redactie:
Peter de Greef, redactie de Volkskrant
Interaction Design:
Irit Rosen, Gert Braun
Technische realisatie:
Les Kleuver, Martijn Endenburg


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Op Volkskrant Hart en Ziel komen onderwerpen als gezondheid, psychologie en persoonlijkheid aan bod, maar op een interactieve manier, die een heel stuk verder gaat dan het invullen van een test. Gebruikers kunnen werkelijke online coachingstrajecten volgen en houden in een dagboek precies bij hoe het gaat. Dat deze formule aanslaat is vanaf de start duidelijk: duizenden registraties in het eerste weekend alleen al.
Voor/over product of dienst
Volkskrant Hart en Ziel is een van de nieuwe bijlagen van de zaterdagkrant.
Doelgroep(en)
Met name vrouwen 30-50.