Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Rally Ireland Game
Opdrachtgever:
Tourism Ireland
Bureau:
Oberon Interactive
Datum eerste publicatie:
01/10/2007
url:
http://www.ierlandgames.nl/ (nb: dit is een webversie, de echte game doet het alleen in msn)
Categorie:
Game
Innovation
Media-Inzet

Credits

Concept:
Richard Osinga
Art Direction / Design:
Richard Osinga, Maarten Smeenk
Copy / Redactie:
Richard Osinga
Interaction Design:
Maarten Smeenk
Technische realisatie:
Vincent Osinga


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
In de Rally Ireland Game laten we vrienden samen een rally team vormen. Uniek hierin is dat we de rolverdeling van een echte rally ook online doorvoeren. De een stuurt en de ander navigeert. Door integratie binnen het MSN-netwerk kun je met je buddies racen binnen je chatvenster en kun je dus chatten met elkaar terwijl je racet.
Voor/over product of dienst
Iers bureau voor Toerisme, en speciaal aandacht voor de komst van de World Rally Championship naar Ierland.
Doelgroep(en)
MSN gebruikers en fans van Rally racen


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
In de Rally Ireland Game laten we vrienden samen een rally team vormen. Uniek hierin is dat we de rolverdeling van een echte rally ook online doorvoeren. De een stuurt en de ander navigeert. Door integratie binnen het MSN-netwerk kun je met je buddies racen binnen je chatvenster en kun je dus chatten met elkaar terwijl je racet.
Voor/over product of dienst
Iers bureau voor Toerisme, en speciaal aandacht voor de komst van de World Rally Championship naar Ierland.
Doelgroep(en)
MSN gebruikers en fans van Rally racen


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
In de Rally Ireland Game laten we vrienden samen een rally team vormen. Uniek hierin is dat we de rolverdeling van een echte rally ook online doorvoeren. De een stuurt en de ander navigeert. Door integratie binnen het MSN-netwerk kun je met je buddies racen binnen je chatvenster en kun je dus chatten met elkaar terwijl je racet.
Voor/over product of dienst
Iers bureau voor Toerisme, en speciaal aandacht voor de komst van de World Rally Championship naar Ierland.
Doelgroep(en)
MSN gebruikers en fans van Rally racen