Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Heineken Speakerkratjes
Opdrachtgever:
Heineken Brouwerijen Nederland, Robert Bernink
Bureau:
Qi
Datum eerste publicatie:
13/08/2007
url:
http://www.awardinzending.nl/speakerkratjes
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
On-line: Qi. Speakerkratjes/POS: De Combinatie van Factoren. Tag on: TBWA. PR & activatie: Being There & ExPRtease
Art Direction / Design:
Qi.
Copy / Redactie:
Qi.
Interaction Design:
Qi.
Technische realisatie:
Qi.


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Voor/over product of dienst
Voor de zomer van 2007 introduceerde Heineken een nieuw premium. Twee op kratjes lijkende speakertjes voor je i-pod, computer en telefoon. Ze werken op batterijen en via USB.
Doelgroep(en)
De campagne was gericht op iedereen in Nederland die van bier houdt, met een focus op de Heineken doelgroep: mannen in de leeftijd 20-45 jaar.