Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Kanis & Gunnink - Mokpadsjoelen
Opdrachtgever:
Sara Lee DE, Hein van Es, Kim van Meel, Marcel Joosten
Bureau:
Only & Amercom
Datum eerste publicatie:
01/05/2007
url:
http://spinawards.amercom.nl
Categorie:
Website
Interactieve TV & Online Video
Design

Credits

Concept:
Only: Annemiek den Uil, Jurren Sluiter Amercom: Bart te Riele
Art Direction / Design:
Jurren Sluiter, Hugo van de Hoef, Benjamin Gouveneur, Yvette
Copy / Redactie:
Annemiek den Uil, Bart te Riele
Technische realisatie:
Martijn Croezen, Teus Veer, Ralph van der Meer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Gunnink: "Zeg Kanis, ik ga dat Mokpadsjoelen van ons insturen voor zo'n prijs, zo'n reclameding, weet je wel. Een Spinaward"

"Want het is toch briljant, al zeg ik het zelf; virtueel sjoelen. Een prachtig één-tweetje; nuchter, Hollands, gezellig. En dat dan virtueel, waardoor het toch he-le-maal van deze tijd en hip is"



Kanis: "Doe jij nou maar gewoon, Gunnink."
Voor/over product of dienst
Kanis & Gunnink introduceert: Mokpads. De eerste koffiepads waarmee je met je koffiepadapparaat in één keer een hele mok koffie kunt zetten. En heel toevallig, lijken die pads nogal op sjoelschijven.
Doelgroep(en)
Primair: Shoppers 30-50 jaar (hoofdzakelijk vrouw)
Secundair: Studenten


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Gunnink: "Zeg Kanis, ik ga dat Mokpadsjoelen van ons insturen voor zo'n prijs, zo'n reclameding, weet je wel. Een Spinaward"

"Want het is toch briljant, al zeg ik het zelf; virtueel sjoelen. Een prachtig één-tweetje; nuchter, Hollands, gezellig. En dat dan virtueel, waardoor het toch he-le-maal van deze tijd en hip is"



Kanis: "Doe jij nou maar gewoon, Gunnink."
Voor/over product of dienst
Kanis & Gunnink introduceert: Mokpads. De eerste koffiepads waarmee je met je koffiepadapparaat in één keer een hele mok koffie kunt zetten. En heel toevallig, lijken die pads nogal op sjoelschijven.
Doelgroep(en)
Primair: Shoppers 30-50 jaar (hoofdzakelijk vrouw)
Secundair: Studenten


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Gunnink: "Zeg Kanis, ik ga dat Mokpadsjoelen van ons insturen voor zo'n prijs, zo'n reclameding, weet je wel. Een Spinaward"

"Want het is toch briljant, al zeg ik het zelf; virtueel sjoelen. Een prachtig één-tweetje; nuchter, Hollands, gezellig. En dat dan virtueel, waardoor het toch he-le-maal van deze tijd en hip is"



Kanis: "Doe jij nou maar gewoon, Gunnink."
Voor/over product of dienst
Kanis & Gunnink introduceert: Mokpads. De eerste koffiepads waarmee je met je koffiepadapparaat in één keer een hele mok koffie kunt zetten. En heel toevallig, lijken die pads nogal op sjoelschijven.
Doelgroep(en)
Primair: Shoppers 30-50 jaar (hoofdzakelijk vrouw)
Secundair: Studenten