Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Seeing is believing: experiencing Microsoft Office 2007 is buying it!
Opdrachtgever:
Microsoft Nederland B.V.
Bureau:
Universal Media B.V.
Datum eerste publicatie:
01/05/2007
url:
http://www.office2007.nl
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Andrea Huijsssoon, Universal Media B.V.
Art Direction / Design:
Microsoft International
Copy / Redactie:
Microsoft International
Technische realisatie:
KPN Hotspots - Robert Kools, Talpa.tv - Harm Schweigman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Voor/over product of dienst
Microsoft Office 2007.



De vele functies van Office zijn met deze versie eenvoudiger te vinden, omdat menu's en werkbalken zijn vervangen door een lint waarin voorzieningen worden weergegeven die aansluiten op de werkzaamheden die worden uitgevoerd. De vele voordelen en de gebruiksvriendelijkheid worden in één oogopslag duidelijk bij het zien van de Demo!



“Seeing is believing: experiencing Microsoft Office 2007 is buying it!"