Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Heel Nederland Dipvrij
Opdrachtgever:
Cup-a-Soup, Unilever
Bureau:
Lemz
Datum eerste publicatie:
11/11/2007
url:
http://www.cupasoup.nl / www.dipvrij.nl
Categorie:
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Strategie: Tim Claassen Creatief concept: Carianne van Raak, Ilona van de Laarschot, Remco Marinus
Art Direction / Design:
Carianne van Raak, Remco Marinus
Copy / Redactie:
Ilona van de Laarschot
Interaction Design:
Carianne van Raak & Ilona van de Laarschot
Technische realisatie:
Us Media


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Iedereen heeft wel eens last van de dagelijkse dip rond vier uur, maar veel Nederlanders geven hier niet aan toe en jakkeren door. Terwijl het negeren van de dip tot behoorlijke blunders kan leiden.
Met op waarheid gebaseerde dipsituaties op de actieverpakkingen schudt Cup-a-Soup Nederland wakker voor de gevolgen van het negeren van de dip. Via radio en online advertising wordt iedereen opgeroepen in actie te komen op www.cupasoup.nl. Met een zakje Cup-a-Soup word je zelf dipvrij en in een interactief videotraject kan je meehelpen aan een dipvrij Nederland. Door zakjes Cup-a-Soup te droppen in dipgebieden maken we Nederland dipvrij. Bovendien maak je iedere dag kans op een Dip Free Trip naar de zon.
Voor/over product of dienst
Cup-a-Soup - Unilever, marktleider binnen het segment instant soep met een breed assortiment van 33 smaken.
Doelgroep(en)
- Retail: gezinnen met kinderen, kostwinners en jonge alleenstaanden.
- OOH: werknemers van bedrijven waar Cup-a-Soup wordt aangeboden