Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vuurwerk campagne 2007
Opdrachtgever:
Stichting Consument & Veiligheid
Bureau:
Selmore & Pool
Datum eerste publicatie:
02/12/2007
url:
http://www.laaf.info
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Poppe van Pelt, Diederick Hillenius
Art Direction / Design:
nvt
Copy / Redactie:
nvt
Interaction Design:
nvt
Technische realisatie:
Seeding by Pool


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Voor/over product of dienst
Stichting Consument en Veiligheid werkt aan het verbeteren van de veiligheid. In het bijzonder aan het voorkomen van ongelukken thuis, in de woonomgeving en op het werk. In dat kader start de stichting jaarlijks een vuurwerk voorlichtings campagne. Dit jaar lag daarbij de nadruk op de moeilijkheidsgraad van het veilig afsteken van siervuurwerk.
Doelgroep(en)
Mannen tussen de 13 en 40 jaar met focus op jongens tussen 15 en 19 jaar.