Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Contactvertising
Opdrachtgever:
Wereld Natuur Fonds
Bureau:
Black Magic Marker
Datum eerste publicatie:
23/04/2007
url:
http://www.blackmagicmarker.nl/cases/wnfcontactvertising
Categorie:
Media-Inzet
Content
Online Campagne

Credits

Concept:
Femke Schavemaker
Art Direction / Design:
Bo van Veen
Copy / Redactie:
Femke Schavemaker, Alexander Zwart


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Voor/over product of dienst
Aandacht vragen voor de aanhoudende ontbossing in het Amazone gebied, en daarmee het afnemende leefgebied voor veel bijzondere diersoorten.
Doelgroep(en)
Zelden sta je zo weinig in contact met de natuur als tussen je 25ste en 35ste. En dat is nu juist net de doelgroep waar het WNF zich op wilde richten. Oftewel: mensen die het verschil niet eens zien tussen een ficus en een struik andijvie, laat staan zich bekommeren om het Regenwoud.


Case omschrijving: Content

Voor/over product of dienst
Aandacht vragen voor de aanhoudende ontbossing in het Amazone gebied, en daarmee het afnemende leefgebied voor veel bijzondere diersoorten.
Doelgroep(en)
Zelden sta je zo weinig in contact met de natuur als tussen je 25ste en 35ste. En dat is nu juist net de doelgroep waar het WNF zich op wilde richten. Oftewel: mensen die het verschil niet eens zien tussen een ficus en een struik andijvie, laat staan zich bekommeren om het Regenwoud.


Case omschrijving: Online Campagne

Voor/over product of dienst
Aandacht vragen voor de aanhoudende ontbossing in het Amazone gebied, en daarmee het afnemende leefgebied voor veel bijzondere diersoorten.
Doelgroep(en)
Zelden sta je zo weinig in contact met de natuur als tussen je 25ste en 35ste. En dat is nu juist net de doelgroep waar het WNF zich op wilde richten. Oftewel: mensen die het verschil niet eens zien tussen een ficus en een struik andijvie, laat staan zich bekommeren om het Regenwoud.