Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Secret Services
Opdrachtgever:
TomTom International BV
Bureau:
Black Magic Marker
Datum eerste publicatie:
07/11/2007
url:
http://www.blackmagicmarker.nl/cases/tomtomSecretservices
Categorie:
Online Campagne
Website

Credits

Concept:
Femke Schavemaker
Art Direction / Design:
Rene Klinkhamer, Bo van Veen
Copy / Redactie:
Femke Schavemaker, Alexander Zwart
Interaction Design:
Remko Hulst
Technische realisatie:
Jeroen Lam, WillemHein Triemstra


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Voor/over product of dienst
Je TomTom kan veel meer dan routes berekenen. Je kunt er je iPod op aansluiten bijvoorbeeld, en je eigen stem opnemen en als voice-over gebruiken. Bijna niemand die het weet alleen...
Doelgroep(en)
We richten ons op Europese klanten van TomTom (dat zijn vooral mannen) van rond de 35 jaar. Drukke types met jonge gezinnen.
Meneren die zich eigenlijk nog jongens voelen.


Case omschrijving: Website

Voor/over product of dienst
Je TomTom kan veel meer dan routes berekenen. Je kunt er je iPod op aansluiten bijvoorbeeld, en je eigen stem opnemen en als voice-over gebruiken. Bijna niemand die het weet alleen...
Doelgroep(en)
We richten ons op Europese klanten van TomTom (dat zijn vooral mannen) van rond de 35 jaar. Drukke types met jonge gezinnen.
Meneren die zich eigenlijk nog jongens voelen.