Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
How To Survive Working Life
Opdrachtgever:
Postbank
Bureau:
NOISE
Datum eerste publicatie:
16/10/2007
url:
http://www.makesomenoise.nl/spin/postbank
Categorie:
Crossmedia
Content
Media-Inzet

Credits

Concept:
NOISE (NOISE zendt altijd collectief in)
Art Direction / Design:
NOISE 1
Copy / Redactie:
NOISE 2
Interaction Design:
NOISE 3
Technische realisatie:
NOISE 4


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Doelgroep(en)
De focus ligt jongeren tussen de 18 en 26 jaar die in het afgelopen jaar hun diploma hebben gehaald, of binnenkort afstuderen. Mensen die binnenkort aan hun eerste baan beginnen.


Case omschrijving: Content

Doelgroep(en)
De focus ligt jongeren tussen de 18 en 26 jaar die in het afgelopen jaar hun diploma hebben gehaald, of binnenkort afstuderen. Mensen die binnenkort aan hun eerste baan beginnen.


Case omschrijving: Media-Inzet

Doelgroep(en)
De focus ligt jongeren tussen de 18 en 26 jaar die in het afgelopen jaar hun diploma hebben gehaald, of binnenkort afstuderen. Mensen die binnenkort aan hun eerste baan beginnen.