Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Sonnema Comedy on Demand
Opdrachtgever:
Sonnema UTO Nederland BV
Bureau:
Blutarsky
Datum eerste publicatie:
01/01/2008
url:
http://1minuteofcomedy.nl/demo/
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Peter Hoekstra, Thomas Magermans
Art Direction / Design:
Thomas Magermans
Copy / Redactie:
Peter Hoekstra (Blutarsky)
Technische realisatie:
Abu Markub
Account:
Patrick Joore
Verantwoordelijk bij klant:
Marjan de Jong


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Sonnema Comedy on Demand is een online campagne in het kader van de verjonging en verbreding van het merk Sonnema. Sonnema heeft zich aan Comedy verbonden om zodoende in heel Nederland een jong publiek aan te spreken met een Stand up Comedy Tour. Er was een éénmalig budget voor het ontwikkelen van een spraakmakende bannercampagne terpromotie van een Comedy Tour. Deze case beschrijft de totstandkoming van de banneractie Comedy on Demand. Een inzending als single banneruiting.
Voor/over product of dienst
Sonnema Comedy Tour. Een clubtour met comedians die momenteel met 70 shows te zien is in alle grote studentensteden (15 stuks) in Nederland en Sonnema als mixdrank.
Doelgroep(en)
Voornamelijk mannelijke studenten tussen de 20 en 30 jaar