Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
CetaBever : Held in Huis
Opdrachtgever:
Akzo Nobel Decorative Coatings
Bureau:
Sniper-X
Datum eerste publicatie:
01/01/2008
url:
http://www.deheldinhuis.nl
Categorie:
Online Campagne

Credits

Art Direction / Design:
Cees Jan de Melker
Copy / Redactie:
Rosemarie Konijnburg
Interaction Design:
Robbert van der Vegt
Technische realisatie:
Robbert van der Vegt
Account:
Sylvia Nelissen
Verantwoordelijk bij klant:
Saskia Clarijs, Marcel Douma


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Het merk Cetabever moet een nieuwe impuls krijgen. In de doe-het-zelfmarkt is Cetabever weliswaar marktleider op het gebied van beitsen maar deze positie wordt niet gecultiveerd: in marketingcommunicatie is het al een tijdje ‘stil’ rond het merk. Daardoor krijgen challengers als Rambo en private labels impliciet veel ruimte. Onze ‘natuurlijke heldenactie’ moet ervoor gaan zorgen dat mensen (zowel doe-het-zelver als retailer) met hernieuwde belangstelling naar Cetabever gaat kijken. De campagne moet primair ‘rumour around the brand’ opleveren.
Voor/over product of dienst
Cetabever is een krachtig merk met een degelijke, natuurlijke uitstraling. Hierbij staat de natuurlijke kracht en levende/ademende kwaliteit van hout centraal en zijn de toepassingen voor zowel huis als tuin geschikt. CetaBever staat voor jarenlange kwaliteit en bij gebruik kun je vertrouwen op een mooi eindresultaat. CetaBever geeft de doe-het-zelver de zekerheid dat hij het goede materiaal in handen heeft, dat de klus soepel zal gaan en het resultaat in 1x goed is, CetaBever luistert naar de doe-het-zelver en staat hem waar nodig met raad, daad en hulpmiddelen bij.
Doelgroep(en)
Traditionele burgerij - De moralistische, plichtsgetrouwe en op de status-quo gerichte burgerij die vasthoudt aan tradities en materiële bezittingen.
Moderne burgerij - De conformistische, statusgevoelige burgerij die het evenwicht zoekt tussen traditie en moderne waarden als consumeren en genieten.