Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Mitsubishi Lancer Evolution - Control10
Opdrachtgever:
Mitsubishi Motors Europe B.V.
Bureau:
Lukkien i.s.m. Muse Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/10/2008
url:
http://www.lancer-evolution.eu/control10/lang/se_se
Categorie:
Game
Online Campagne
Website

Credits

Concept:
Sander Ejlenberg(Muse Amsterdam), Max Chanan(Muse Amsterdam)
Art Direction / Design:
Sander Ejlenberg(Muse Amsterdam), Max Chanan(Muse Amsterdam)
Copy / Redactie:
Dominique Lesbirel
Interaction Design:
Tiemen Glastra(Lukkien), Tim Koppers(Lukkien), Koert Gaaikema(Lukkien)
Technische realisatie:
Tiemen Glastra(Lukkien), Tim Koppers(Lukkien), Koert Gaaikema(Lukkien)
Account:
Henny Jansen (Lukkien)
Verantwoordelijk bij klant:
Willem Verschuur (Mitsubishi)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
De Mitsubishi Lancer Evolution is de tiende generatie van een legendarische reeks auto’s die hun sporen in de rallysport hebben verdiend. Lukkien creëerde in samenwerking Muse Amsterdam een Europese online campagne en brandsite voor de Lancer Evolution.

Bezoekers worden in de Control10 game uitgedaagd te bewijzen dat zij genoeg  controle over hun zintuigen en omgeving hebben om de krachtige Lancer Evolution te kunnen beheersen. In 9 levels wordt verschillende eigenschappen getest zoals: ogen, oren, mond, reactievermogen en creativiteit. In de tiende en ultieme stap kunnen de winnaars die bewezen hebben over de juiste kwaliteiten te beschikken dat in de praktijk brengen door deel te nemen aan een ijsrace met de Evo in Finland.

Naast de campagnesite werd ook een modelsite ontwikkeld. Bezoekers kunnen al navigerend door de 3D interface die aansluit op de stijl van  Control10 meer te weten komen over de filosofie achter de auto, het ontwerp, het interieur en de performance.
Voor/over product of dienst
Mitsubishi Lancer Evolution
Doelgroep(en)
1. De automobilist die op zoek is naar een auto die luxe en pure performance combineert met een zakelijke ingetogen, uitstraling.
2. De gevestigde schare fans van de Lancer Evolution met een voorkeur voor de race- en tuning-aspecten van de auto.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De Mitsubishi Lancer Evolution is de tiende generatie van een legendarische reeks auto’s die hun sporen in de rallysport hebben verdiend. Lukkien creëerde in samenwerking Muse Amsterdam een Europese online campagne en brandsite voor de Lancer Evolution.

Bezoekers worden in de Control10 game uitgedaagd te bewijzen dat zij genoeg  controle over hun zintuigen en omgeving hebben om de krachtige Lancer Evolution te kunnen beheersen. In 9 levels wordt verschillende eigenschappen getest zoals: ogen, oren, mond, reactievermogen en creativiteit. In de tiende en ultieme stap kunnen de winnaars die bewezen hebben over de juiste kwaliteiten te beschikken dat in de praktijk brengen door deel te nemen aan een ijsrace met de Evo in Finland.

Naast de campagnesite werd ook een modelsite ontwikkeld. Bezoekers kunnen al navigerend door de 3D interface die aansluit op de stijl van  Control10 meer te weten komen over de filosofie achter de auto, het ontwerp, het interieur en de performance.
Voor/over product of dienst
Mitsubishi Lancer Evolution
Doelgroep(en)
1. De automobilist die op zoek is naar een auto die luxe en pure performance combineert met een zakelijke ingetogen, uitstraling.
2. De gevestigde schare fans van de Lancer Evolution met een voorkeur voor de race- en tuning-aspecten van de auto.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
De Mitsubishi Lancer Evolution is de tiende generatie van een legendarische reeks auto’s die hun sporen in de rallysport hebben verdiend. Lukkien creëerde in samenwerking Muse Amsterdam een Europese online campagne en brandsite voor de Lancer Evolution.

Bezoekers worden in de Control10 game uitgedaagd te bewijzen dat zij genoeg  controle over hun zintuigen en omgeving hebben om de krachtige Lancer Evolution te kunnen beheersen. In 9 levels wordt verschillende eigenschappen getest zoals: ogen, oren, mond, reactievermogen en creativiteit. In de tiende en ultieme stap kunnen de winnaars die bewezen hebben over de juiste kwaliteiten te beschikken dat in de praktijk brengen door deel te nemen aan een ijsrace met de Evo in Finland.

Naast de campagnesite werd ook een modelsite ontwikkeld. Bezoekers kunnen al navigerend door de 3D interface die aansluit op de stijl van  Control10 meer te weten komen over de filosofie achter de auto, het ontwerp, het interieur en de performance.
Voor/over product of dienst
Mitsubishi Lancer Evolution
Doelgroep(en)
1. De automobilist die op zoek is naar een auto die luxe en pure performance combineert met een zakelijke ingetogen, uitstraling.
2. De gevestigde schare fans van de Lancer Evolution met een voorkeur voor de race- en tuning-aspecten van de auto.