Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Hi Society (verborgen nummers)
Opdrachtgever:
Hi
Bureau:
FHV BBDO
Datum eerste publicatie:
01/09/2008
url:
http://www.skybox.org/spinawards/hi_verborgen.html
Categorie:
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Emilio de Haan, Elwin Bes
Account:
Anouk Zink, Jeroen Natrop, Ralph Balk, Jacqueline Vizee
Verantwoordelijk bij klant:
Yvonne Prins, Ana Henriques, Yvonne Boere


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Hi is hét merk voor jongvolwassenen voor wie mobiele communicatie een ‘eerste levensbehoefte’ is. Hi weet dat hun mobieltje hun ziel is, hun hart, de essentie van hun bestaan. Zij kunnen er niet zonder en daarom heet Hi ze welkom bij de Hi Society, waar "een dag niet gebeld, een dag niet geleefd is".
Om de doelgroep nog meer te betrekken bij de Hi Society, is een interactieve televisie- en bioscoopcommercial ontwikkeld. Hierin hebben we een verborgen boodschap gestopt, namelijk: tien 06-nummers. Wie ze vond en belde, maakte kans op één van de vijf exclusieve Hi VIP-memberships.
Voor/over product of dienst
Telecom
Doelgroep(en)
Jongvolwassenen tussen 18-24 jaar voor wie mobiele communicatie een 'eerste levensbehoefte' is.