Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Upload Cinema
Opdrachtgever:
Filmtheater de Uitkijk
Bureau:
Draftfcb
Datum eerste publicatie:
06/10/2008
url:
http://www.uploadcinema.nl
Categorie:
Crossmedia
Content
Innovation

Credits

Concept:
Dagan Cohen, Barbara de Wijn
Interaction Design:
Eva Bodok - Designer | Mark Vertegaal - Interaction Programmer
Account:
Irene van Deijl | Sharoni van Hulzen | Esther de Kok
Verantwoordelijk bij klant:
Bart Lubbers


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Doelgroep(en)
Primaire doelgroep:
Filmliefhebbers, die in principe geïnteresseerd zijn in de ‘eigen’ programmering van De Uitkijk (documentaires, klassiekers, kwaliteitsfilms), maar die de weg naar het filmtheater (nog) niet hebben gevonden.
Focus op mannen en vrouwen in creatieve beroepen, in de vrije sector en uit andere ‘milieus’, die zich kenmerken door een open instelling en vrij denken.
Hierbij ligt de nadruk op jongere doelgroepen, die niet zijn opgegroeid in een typische filmhuiscultuur, maar juist meer vertrouwd zijn met de commerciële bioscopen, home cinema’s en het internet.
 
Secundaire doelgroep:
Influentials: mensen en netwerken die direct en indirect van invloed kunnen zijn op de kennis, houding en het gedrag van de primaire doelgroep zoals opinion leaders uit de creatieve industrie, bloggers en belangenclubs zoals de ‘Vrienden van De Uitkijk’.


Case omschrijving: Content

Doelgroep(en)
Primaire doelgroep:
Filmliefhebbers, die in principe geïnteresseerd zijn in de ‘eigen’ programmering van De Uitkijk (documentaires, klassiekers, kwaliteitsfilms), maar die de weg naar het filmtheater (nog) niet hebben gevonden.
Focus op mannen en vrouwen in creatieve beroepen, in de vrije sector en uit andere ‘milieus’, die zich kenmerken door een open instelling en vrij denken.
Hierbij ligt de nadruk op jongere doelgroepen, die niet zijn opgegroeid in een typische filmhuiscultuur, maar juist meer vertrouwd zijn met de commerciële bioscopen, home cinema’s en het internet.
 
Secundaire doelgroep:
Influentials: mensen en netwerken die direct en indirect van invloed kunnen zijn op de kennis, houding en het gedrag van de primaire doelgroep zoals opinion leaders uit de creatieve industrie, bloggers en belangenclubs zoals de ‘Vrienden van De Uitkijk’.


Case omschrijving: Innovation

Doelgroep(en)
Primaire doelgroep:
Filmliefhebbers, die in principe geïnteresseerd zijn in de ‘eigen’ programmering van De Uitkijk (documentaires, klassiekers, kwaliteitsfilms), maar die de weg naar het filmtheater (nog) niet hebben gevonden.
Focus op mannen en vrouwen in creatieve beroepen, in de vrije sector en uit andere ‘milieus’, die zich kenmerken door een open instelling en vrij denken.
Hierbij ligt de nadruk op jongere doelgroepen, die niet zijn opgegroeid in een typische filmhuiscultuur, maar juist meer vertrouwd zijn met de commerciële bioscopen, home cinema’s en het internet.
 
Secundaire doelgroep:
Influentials: mensen en netwerken die direct en indirect van invloed kunnen zijn op de kennis, houding en het gedrag van de primaire doelgroep zoals opinion leaders uit de creatieve industrie, bloggers en belangenclubs zoals de ‘Vrienden van De Uitkijk’.