Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
House of English
Opdrachtgever:
House of English
Bureau:
Dietwee communicatie en vormgeving
Datum eerste publicatie:
01/12/2008
url:
http://www.houseofenglish.nl/#welcome
Categorie:
Design

Credits

Concept:
Penny Lee
Art Direction / Design:
Tirso Frances
Copy / Redactie:
House of English
Interaction Design:
Jan-Willem van Veelen
Technische realisatie:
Jan-Willem van Veelen
Account:
Joost Hosman
Verantwoordelijk bij klant:
Dave Mangene


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
House of English gebruikt moderne en onconventionele technieken om mensen Engels of Nederlands te leren. Bijvoorbeeld door theatersport en improvisatie comedy.  Dit is verbeeld in het concept van de website. Als bezoeker zie je initieel beide talen overlappend. Verwarrend, alsof als je een onbekende taal hoort. House of English maakt het duidelijk want als je een taal kiest, verschuift de andere uit beeld. Deze komt weer terug als je van taal wilt wisselen. Het resultaat is een onconventionele website die je precies verteld wat House of English doet, in een stijl past bij hun directe, moderne lesmethode.