Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Tefal - Pan In Het Land
Opdrachtgever:
Tefal (Groupe SEB Nederland)
Bureau:
IN10
Datum eerste publicatie:
01/01/2008
url:
http://www.paninhetland.nl
Categorie:
Crossmedia
Content
Website

Credits

Concept:
Nicole Sanberg, Jacco Ouwerkerk, Menno Bax
Art Direction / Design:
Nicole Sanberg, Arno Wolterman, Jet Melaard
Copy / Redactie:
Nicole Sanberg, Jacco Ouwerkerk, Daan Bolwijn
Interaction Design:
Jacco Ouwerkerk
Technische realisatie:
Lennart Mulder, Ivo Metz, Connect Holland
Account:
Mijke Niks, Vincent Luyendijk
Verantwoordelijk bij klant:
Jan Henk van der Wijk, Hanneke van Rooij


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Iedereen heeft een Tefal anti-aanbakpan. En in die pan bereiden Nederlanders dagelijks hun maaltijd, maar ook de, voor hen, heel bijzondere gerechten. Nieuwsgierig naar die kookverhalen waarin haar pannen een glansrijke bijrol spelen, reist Tefal langs alle huishoudens op zoek naar de mooiste en leukste kookverhalen. Schuif aan en geniet van het verhaal over de curry waarmee Peter het hart van zijn liefde veroverde en de vrouwenboerenkool van Helga die al generaties meegaat.
Voor/over product of dienst
Tefal is al jarenlang marktleider op het gebied van de anti-aanbakpan in Nederland. Het merk staat bij het publiek bekend als de uitvinder van de anti-aanbakpan. Pannen vormen hiermee één van de belangrijkste productgroepen qua omzet en bekendheid voor het merk Tefal.
 
De toenemende concurrentie in de markt heeft Tefal aanleiding gegeven om de anti-aanbakpannen bij de consument op een vernieuwende en sympathieke manier weer onder de aandacht te brengen. Dit met als doel om de mentale markleiderspositie van het merk verder te versterken.
Doelgroep(en)
Iedereen die kookt. Vrouwen met een jong gezin in het bijzonder.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Iedereen heeft een Tefal anti-aanbakpan. En in die pan bereiden Nederlanders dagelijks hun maaltijd, maar ook de, voor hen, heel bijzondere gerechten. Nieuwsgierig naar die kookverhalen waarin haar pannen een glansrijke bijrol spelen, reist Tefal langs alle huishoudens op zoek naar de mooiste en leukste kookverhalen. Schuif aan en geniet van het verhaal over de curry waarmee Peter het hart van zijn liefde veroverde en de vrouwenboerenkool van Helga die al generaties meegaat.
Voor/over product of dienst
Tefal is al jarenlang marktleider op het gebied van de anti-aanbakpan in Nederland. Het merk staat bij het publiek bekend als de uitvinder van de anti-aanbakpan. Pannen vormen hiermee één van de belangrijkste productgroepen qua omzet en bekendheid voor het merk Tefal.
 
De toenemende concurrentie in de markt heeft Tefal aanleiding gegeven om de anti-aanbakpannen bij de consument op een vernieuwende en sympathieke manier weer onder de aandacht te brengen. Dit met als doel om de mentale markleiderspositie van het merk verder te versterken.
Doelgroep(en)
Iedereen die kookt. Vrouwen met een jong gezin in het bijzonder.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Iedereen heeft een Tefal anti-aanbakpan. En in die pan bereiden Nederlanders dagelijks hun maaltijd, maar ook de, voor hen, heel bijzondere gerechten. Nieuwsgierig naar die kookverhalen waarin haar pannen een glansrijke bijrol spelen, reist Tefal langs alle huishoudens op zoek naar de mooiste en leukste kookverhalen. Schuif aan en geniet van het verhaal over de curry waarmee Peter het hart van zijn liefde veroverde en de vrouwenboerenkool van Helga die al generaties meegaat.
Voor/over product of dienst
Tefal is al jarenlang marktleider op het gebied van de anti-aanbakpan in Nederland. Het merk staat bij het publiek bekend als de uitvinder van de anti-aanbakpan. Pannen vormen hiermee één van de belangrijkste productgroepen qua omzet en bekendheid voor het merk Tefal.
 
De toenemende concurrentie in de markt heeft Tefal aanleiding gegeven om de anti-aanbakpannen bij de consument op een vernieuwende en sympathieke manier weer onder de aandacht te brengen. Dit met als doel om de mentale markleiderspositie van het merk verder te versterken.
Doelgroep(en)
Iedereen die kookt. Vrouwen met een jong gezin in het bijzonder.