Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Crossmediale campagne 'He! Word eens Wakker' voor SURFgroepen, een dienst van SURFnet
Opdrachtgever:
SURFnet
Bureau:
One Shoe
Datum eerste publicatie:
21/10/2008
url:
http://www.wordeenswakker.nl
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Michel van Velde (Interactief marketing en communicatiebureau One Shoe)
Art Direction / Design:
Floris Derksen (One Shoe)
Copy / Redactie:
David Wolff (One Shoe)
Interaction Design:
Johan Oosterbaan (One Shoe)
Technische realisatie:
3D Bureau Craque en One Shoe
Account:
Michel van Velde (Interactief marketing en communicatiebureau One Shoe)
Verantwoordelijk bij klant:
Lonneke Walk


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Hoe bereik je wetenschappers, onderzoekers en docenten uit het hoger onderwijs? Hoe kan je SURFgroepen, een online samenwerkingstool van SURFnet, onder de aandacht brengen van het onderwijs, wetenschappers, onderzoekers en studenten? Dit was de vraag die SURFnet bij communicatiebureau One Shoe heeft neergelegd.
Voor/over product of dienst
SURFnet is een onderdeel van de SURF-organisatie. Binnen deze organisatie werken Nederlandse universiteiten, hogescholen en onderzoeksinstellingen nationaal en internationaal samen aan innovatieve ICT-voorzieningen. De campagne diende de dienst SURFgroepen te promoten. SURFgroepen is een online samenwerkingstool voor hoger onderwijs en onderzoek.
Doelgroep(en)
Onderwijzers, onderzoekers, wetenschappers en studenten.