Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Chocomel Hot
Opdrachtgever:
Friesland Foods
Bureau:
ACHTUNG!, Mediaedge:cia
Datum eerste publicatie:
01/10/2008
url:
http://www.achtung.nl/awards/2008/chocomelhotweer/
Categorie:
Crossmedia
Online Campagne

Credits

Concept:
Emile Dekker, Floris Hulsmann, Jort Schutte
Art Direction / Design:
Emile Dekker, Daniel Sytsma
Copy / Redactie:
Floris Hulsmann
Interaction Design:
Remko Hulst
Technische realisatie:
Bas Lentfert
Account:
Veronique de Winther
Verantwoordelijk bij klant:
Dax Denneboom


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Wat een hot weer! Chocomel claimt met deze parodie op een gevleugelde uitdrukking het typische Chocomel Hot weer. Op radio, televisie, print en online vormen de gure weersvoorspellingen in de donkere maanden van oktober t/m maart het podium voor de enige echte Chocomel Hot.
Door de actuele weersvoorspellingen te koppelen aan Chocomel Hot zorgt de campagne voor een relevante en logische link tussen product en guur weer.
Voor/over product of dienst
Met de gepatenteerde cups van Chocomel Hot maak je thuis een warme chocoladedrank met je Philips Senseo.
Doelgroep(en)
Jongvolwassenen, met focus op vrouwen. Mensen die zich laten verleiden door het leven, ze zijn in voor leuke dingen met gezin of vrienden en willen zichzelf verwennen. En ze houden dus van warme chocolademelk, ook uit de Senseo.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Wat een hot weer! Chocomel claimt met deze parodie op een gevleugelde uitdrukking het typische Chocomel Hot weer. Op radio, televisie, print en online vormen de gure weersvoorspellingen in de donkere maanden van oktober t/m maart het podium voor de enige echte Chocomel Hot.
Door de actuele weersvoorspellingen te koppelen aan Chocomel Hot zorgt de campagne voor een relevante en logische link tussen product en guur weer.
Voor/over product of dienst
Met de gepatenteerde cups van Chocomel Hot maak je thuis een warme chocoladedrank met je Philips Senseo.
Doelgroep(en)
Jongvolwassenen, met focus op vrouwen. Mensen die zich laten verleiden door het leven, ze zijn in voor leuke dingen met gezin of vrienden en willen zichzelf verwennen. En ze houden dus van warme chocolademelk, ook uit de Senseo.