Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Baby Bassie
Opdrachtgever:
OHRA
Bureau:
Doom&Dickson
Datum eerste publicatie:
29/09/2008
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Antoine Houtsma, Bart Oostindie, Bas van Toor. Strategie: Jeroen van Eck
Art Direction / Design:
Antoine Houtsma, Bart Oostindie
Account:
Jolies van Rijn, Mariska Reijmers
Verantwoordelijk bij klant:
Robert Dalhuisen, Barbara v.d. Velden, Susan v.d. Weide


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Bij de opnames voor de nieuwe OHRA commercial met wederom een hoofdrol voor clown Bassie ontstaat het idee om een gerucht te verspreiden in de roddelpers om zo extra aandacht te vestigen op de nieuwe commercial. Op de website showbiznews.nl wordt een bericht geplaatst dat iemand zwanger zou zijn van Bassie, wat door alle media klakkeloos wordt overgenomen. Twee dagen lang houdt Bassie zich schuil voor de media die het moeten doen met het  exclusieve bericht op de shwobizz site. Op de derde dag wordt wederom exclusief op showbiznews.nl een bericht geplaatst met de strekking dat Bassie heeft verklaard bereid te zijn tot een vaderschapstest waaruit blijkt dat hij de vader is. Dan begint op woensdag 1 oktober de nieuwe campagne van OHRA op tv.
Voor/over product of dienst
De zorgverzekering van OHRA biedt een passende zorgverzekering voor iederen levensfase (studenten, singles, duo's, jonge gezinnen, gezinnen, 50-plussers)
Doelgroep(en)
Ouders die ervoor openstaan om te wisselen van verzekeraar.